我的網誌清單

2014年1月31日星期五

團年飯

前幾天吃飯時的對話。

王子:  我們打算怎樣過農曆新年?
我: 吓!我冇打算喎!
王子:  點解?
我: 屋企得兩個人,一中一西,你又唔係中國人,又唔係住香港,農曆新年對你冇乜意義啫!
王子: 但係我想食團年飯喎!
我: ........咁我考慮下啦。

就係咁,我也草草地準備了一餐合王子胃口嘅團年飯。
鮑蔘翅肚、海味、白切雞全部可以收起,佢唔鐘意食!仲好,平啲又少啲功夫!


我有幫啲餸改名架!
笑口常開(蝦雜錦生菜包)

 黃金滿屋(粟米魚翅瓜花生烙)

年年有餘 (洋葱汁燒比目魚)

 鳳凰獻瑞(免炸吉烈蝦醬雞翼)

 甜甜蜜蜜(咋喳西米糖水)

15 則留言:

  1. 團年飯好豐富呀!
    祝你和王子龍馬精神,日日都咁開心呀~~~

    回覆刪除
  2. 係王子心目中, 農曆新年等於團年飯呀, 咁佢知唔知我地仲有開年飯架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔識分架,最叻就係知道農曆新年有好多嘢食

      刪除
  3. 兩個人團年飯都咁豐富.

    回覆刪除
  4. 祝你和你王子新年進步, 笑口常開, 其實, 係外國渡歲食團年, 都唔一定食番唐人野, 我昨晚都係用超市燒雞當白切雞, 超市火腿當燒肉, 水煮有頭白蝦, 煙三文當鯉魚(年年有魚), 只係係唐人街買左菜心, 唯一係唐人野囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,大家咁話!傳統團年/新年菜其實唔啱王子口味,我今晚啲材料都係响洋超買,反而適合佢食。

      刪除
  5. 祝大家馬年行運!馬到功成!馬年如意!馬上有錢!恭喜恭喜!

    回覆刪除
  6. 好豐富呀!王子真有口福!!祝你們身體健康!笑口常開!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,大家咁話!你有冇賀年呀?

      刪除
    2. 沒有特別賀年呀,同兩隻開年就有!
      只係煮多D餸。。。。好似同平時差不多

      刪除
  7. 回覆
    1. 哈哈.....多謝,反彈,大家咁話!

      刪除