我的網誌清單

2014年1月22日星期三

印度苦瓜

去印度超行一轉,見到印度苦瓜。
其實之前已經見過,一直冇買黎試,今次終於買了回來。
外觀跟香港的不一樣,小小的一隻。


苦瓜是王子最討厭的食物之一,佢一點苦也受不了。

清清地滾個紫菜青口湯,裡面有蕃茄、大葱、青口同紫菜。

久違了的梅子蒸排骨。

苦瓜煮魚,已經唔記得幾耐冇食過啦。

一路食,一路覺得自己似去咗茶餐廳叫餸食飯。。。

16 則留言:

  1. 我唔食苦瓜架,走人,下餐再嚟過

    回覆刪除
  2. 我買過這種苦瓜, 食落比較硬,你那些係咪?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔硬,不過比較爽口,同有苦瓜味

      刪除
  3. 原來呢啲係印度種,我哋都有得賣,不過冇幾多人會買,因樣衰,而且仲好貴呢,要NZ$13~15 一公斤。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢味道都幾好,又唔算貴,我會再買架

      刪除
  4. 我在泰國街市見過苦瓜, 仲細呀, 手板咁大

    回覆刪除
  5. 我都唔點食苦瓜, 唔食得苦呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子又係咁,佢話自己對苦味超敏感wor

      刪除
  6. N年沒有吃苦瓜了,不討厭但又唔會整

    回覆刪除
  7. 呢隻苦瓜會唔會特別苦呢?最後王子有無吃呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 少少苦唔算勁,王子無吃,佢話d魚都有苦味wor

      刪除
  8. 我唔食苦瓜,所以唔知印度超有o既添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 印度超有好多我未見過嘅菜架,完全唔知點煮

      刪除