我的網誌清單

2014年1月16日星期四

洋薏米炆牛筋腩、印度咖哩薯仔魚、炒雜菜

小家庭之彈性炆餸第二彈!


呢度嘅洋人都流行用各種粗糧伴肉食,或者同煮,是日我用咗洋薏米crossover中式炆牛筋腩。
預先浸洋薏米2小時以上,爆香洋葱粒同甘荀塊,再加入罐裝蕃茄、香草、調味、水及一份彈性炆牛筋腩,炆筋腩及洋薏米至軟淋便可。
唔煮飯,呢個淨食都得,洋薏米口感好、健康但冇味,吸咗啲腩汁可以幫佢升呢架。
加咗洋薏米個汁會杰咗,有啲似risotto,可以減少食肉嘅份量但又唔會太


呢排成日想食咖哩-整咗印度咖哩薯仔魚。

炒雜菜。

18 則留言:

  1. 洋薏米我只係當米用飯煲煮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 洋薏米我反而未試過用飯煲煮wor

      刪除
  2. 回覆
    1. 一時時啦,要pack lunch俾王子嘅話就煮多d餸

      刪除
  3. 回覆
    1. 我鐘意佢呀,我度d貴餐廳多咗用佢代替飯同薯茸呢

      刪除
  4. 我地有時會用D豆類一齊整, 都好味呀

    回覆刪除
  5. 用亞超薏米煮得唔得呢? 落薏米炆煮, 既可索汁, 又可當飯食, 都唔錯喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知亞超薏米係咪一樣呢?我未响亞超買過呀。
      呢隻係Gerstengraupen,我响東歐超買around 1歐1包 800g,超抵食。洋超都有,貴少少。

      刪除
  6. 你碟菜有一種野我認唔出, 有豆/brussel sprouts/carrot
    另一樣係咩?

    回覆刪除
  7. What a great idea and lots of fiber too.... yummy!

    回覆刪除
    回覆
    1. that's true...and less meat but still tasty

      刪除
  8. 加入洋薏米好特別喎!
    正啦成日都咁鬼好餸!!hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔食肉,用雜菜海鮮煮當西餐main course都幾好

      刪除
  9. 我都知薏米有益㗎,可惜我唔係好鍾意嗰陣味,要食都唔enjoy呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 洋薏米同藥材鋪d有d唔同架,大粒d同冇乜味,不過食得唔enjoy再有益都冇用呢

      刪除