我的網誌清單

2014年1月27日星期一

蕃茄味噌雞翼、韓式雜菌煱

我們看天氣報告是逐小時看的,因為一天內可以出現5、6種唔同嘅天氣!而某些天氣是有危險性的。

事實上,天氣報告預告今天的大風、大雨、陰天、雪雨同陽光普照都相繼兌現了。
天氣報告一早預告今日會有雪雨,並指明在午後出現。 
睇住大自然表演佢嘅威力,好似睇show咁,時間到了,個天突然又黑又暗。
相繼下起冰粒來,跟住出現雪雨,勁壯觀。
雪雨維持了十多分鐘後便停了,跟隨的是陽光普照。。。。

煮下新菜式先。

韓式雜菌煱

蕃茄味噌雞翼。呢個王子食到乾乾淨淨,要求再煮。
佢以為我買現成汁,no la,自己調架,即刻收咗佢個like。


蕃茄味噌雞翼

食譜:

材料﹕
雞翼500g
水1/2杯


調味:
蕃茄膏1湯匙
味噌1湯匙
末1/2湯匙
薑末1/2湯匙
1湯匙
抽1湯匙
紹興酒3湯匙


拌勺所有調味,加入雞翼拌勺醃2小時以上,
燒熱易潔鑊,不用加油,加入雞翼略煎兩面,
加入水,加蓋, 再焗至雞翼熟及收汁

味噌比較搶火,雞翼時要注意。

18 則留言:

  1. 以前唔明點解法蘭西人吹水話題離不開天氣, 而家開始明啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種天氣真係要時間慢慢適應呀

      刪除
  2. Köln噚晚都落好大雨. 太黑睇唔到係咪雪雨但係好大拍拍聲.

    回覆刪除
  3. 我地 Melbourne 都係一日四季

    回覆刪除
  4. 我地天氣開始凍了,聽講話會落冰雹和雪。

    回覆刪除
  5. 我呢邊最近都幾涼下呀, 北半球啲冷空氣吹到落嚟.

    回覆刪除
  6. 呢D天氣真係要好長時間先適應到!
    蕃茄味噌雞翼都比你唸到, 勁!

    回覆刪除
  7. 我有齊哂啲調味料,揾日買咗雞翼試下煮先~~

    回覆刪除
  8. 味噌加蕃茄膏,好特別。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有西日定食個種風味,有機會試下啦

      刪除