我的網誌清單

2014年1月19日星期日

海鮮餐

見blog友們買青口,見自己好耐冇買,又去敗啲返黎。


今次去咗其中一家海鮮批發中心買。
海鮮批發中心早上四時便開門營業至下午,主要係餐廳買手黎入貨多。
佢又有做零售,而海鮮類選擇亦比較多,所以我久唔久都去買下嘢。
咁啱屋企有light cream,是晚煮了白酒忌廉青口。

 見到有西班牙凍蝦,又敗啲。

 海鮮批發中心附近有土超,敗多隻土以其包。

土以其包勁吸汁,食到底便可以用包點汁食。

食完王子同我講話今次啲青口比較瘦,同埋唔夠法國、西班牙同意大利平。
做女明星要有事業線,食海鮮要有海岸線,條線短怪得邊個呢。。。

26 則留言:

  1. 英國星期日無街市開, 唔好講話批發啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期日我哋都係乜都唔開,批發就要平日早上去

      刪除
  2. 你都敗左唔少野喎, 正面D睇, 條海岸線雖然短, 有都好好架啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嘅,以前日日見海,唔覺得有海鮮食有乜特別

      刪除
  3. 有短嘅海岸線已經好好呀!

    回覆刪除
  4. 呢啲係藍青口定係黑青口呢?
    啲蝦又好似好飽滿好正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估應該係藍青口呀,啲蝦真係幾好,次次都得

      刪除
  5. 我呢邊四面環海添, 都係冇靚青口食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀?我以為青口好common,好易買到tim

      刪除
  6. 回覆
    1. 以前我哋用法包架,今次土超近我又懶去洋超,試用土包又好好wor

      刪除
  7. 同我地平時食開的白灼蝦個樣又冇乜分別喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,但係個味有分別,「海洋味」重好多

      刪除
  8. 我呢度都有海岸線,但無海鮮囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係lor,我見好多國家都係咁,超奇怪。
      有次我煮青口,d俄羅斯人圍住睇,話佢哋好少見到青口,完全唔知點煮......

      刪除
  9. 這餐蠻不錯呀!在下也要向你偷師喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 太客氣啦,大家交流交流啦。。。

      刪除
  10. 海鮮批發中心嘅零售係咪平過超市呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,超市主要賣急凍嘢,新鮮嘅仲唔多,同香港係兩個世界呀

      刪除
  11. 講到海鮮, 無論種類和煮法,香港倒不錯!

    回覆刪除