我的網誌清單

2014年1月1日星期三

全城一起放煙花

除夕夜,老爺奶奶到了我們家慶祝。
除了吃,主要是看除夕煙花。


越式柚子魷魚沙律,勁清新。特別做了大號沙律去配合除夕較heavy嘅食物。
老爺奶奶第一次食柚子,很喜歡,說以後自己也要買來吃。
原來他們在洋超見過,但完全想像不到可以怎樣打開、怎樣吃、味道怎樣.....唔敢買。
幸好我留下了柚皮,可以向他們解釋怎樣處理和配甚麼吃呢。

燒羊排骨,不想吃太多肉,只做了較少份量。

洋葱意大利香草芝士汁大蝦伴麵,三位洋人看到時雙眼發光。

吃完主菜,要中場休息。
甜品時間又到,我今年做了小型甜品buffet。

三色布甸: 木槺布甸、芒果布甸、朱古力coffee baileys香蕉布甸。

萍果雜莓金寶配榛子雪糕

吃飽了,便開始欣賞煙花。
我哋度政府係唔會出錢放煙花嘅,除夕放煙花係私人活動。
所以聖誕過後,到處都是主打賣煙花。啲人好豪架 ,幾百歐咁買。
我們家在較高處,可以看到全城一起放煙花。
你可以想像全城一起放煙花是怎樣的嗎?係勁震撼架!
想影好啲,太黑唔得啊!

跟政府放的煙花不一樣,不是很大,但好多好多,响不同山頭會突然冒出煙花,衝上雲霄,形成天上嘅七彩繁星。
奶奶說很超現實,是她一生人見過最美麗嘅煙花。
老爺說好像全城人為佢放煙花,同佢講新年快樂。
最爽嘅係,我們唔使捱凍、唔使同人迫、仲要唔使俾錢已經可以看到!!!
其實由晚餐後已經開始有人放煙花,直至凌晨2點還有人在放,高峰期是11點半至12點半之間。

Schornsteinfeger(chimney sweep)係奶奶送俾我哋嘅 lucky symbol。
祝福唔怕多, 祝大家嘅2014過得燦爛!

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 無架,不過唔抗拒d蝦有頭同殼lor

      刪除
  2. Schornsteinfeger我呢邊叫Rauchfangkehrer
    Happy New Year!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見你個post用Rauchfangkehrer,我明但係我哋呢度唔用呢個term架,通常叫Schornsteinfeger or Kaminfeger。
      Happy New Year!

      刪除
  3. 甜品buffet令我勁想食呀!
    Wish you a happy and blessed 2014!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks! same to you!!!
      甜品buffet睇到已經好開心

      刪除
  4. LJ,Happy New Year!!!
    好正呀, 咁樣睇煙花, 香港都係得8分鐘, 你睇足幾個鐘!!
    香蕉布甸好正, 好想試呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year!!! 全城燒煙花俾我哋睇好正呀
      香蕉布甸我會出食譜架

      刪除
  5. 嘩咁多甜品, 食唔食得晒呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 預咗食唔晒架,但係又想俾客人有選擇,所以事先已諗定多d可再放番入雪櫃嘅甜品option

      刪除
  6. 回覆
    1. 睇咗成晚180度煙花,好特別嘅倒數方式

      刪除
  7. 我都鍾意食柚子,不過老伴吃親都胃痛,攪到我都好少買來吃呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下唔去啲衣入盒入雪櫃,可以分幾次食,唔乾水架

      刪除