我的網誌清單

2014年1月13日星期一

萍果雜莓金寶配榛子雪糕

之前做了萍果雜莓金寶,配榛子雪糕吃。


老爺、奶奶、王子都未食過,覺得好好味。

雜莓用急凍的,十分方便而且質素很高。
加了雜莓的金寶,多了香氣和帶點酸。你喜歡金寶嗎?

萍果雜莓金寶

食譜:

材料﹕
萍果2隻
已解凍雜莓350g
麵粉250g
牛油100g
鹽少許
糖60g


萍果去皮切丁,加少許水煮4分鐘,熄火,
加入雜莓拌,試味,如有需要,可以加糖,
牛油放至室溫, 鹽及麵粉混合, 
用手牛油麵粉弄碎成細屑,
萍果及雜莓模內,麵粉細屑鋪上面,
預熱焗爐至180度,於焗爐中層焗25-30分鐘至脆及金黃。


我喜歡少甜嘅金寶,呢個係減糖食譜。如果你喜歡甜,便要另行加糖了。

18 則留言:

  1. 金寶我都like架, 呢度D人會配雲妮拿雪糕

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,通常配雲妮拿雪糕架,不過我cheap lor,見雲妮拿同榛子雪糕同價......咁.....榛子好似抵咗wor.......

      刪除
  2. 金寶...唔記得我有冇食過添.

    回覆刪除
  3. 我鍾意金寶呀, 食kuchen, 我揀有金寶面架, 甜甜地又鬆脆.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我weekend都焗咗個金寶蛋糕食

      刪除
  4. 金寶我鐘意呀, 甜甜脆脆, 但我怕肥呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢個唔可獨食架,堅肥呀

      刪除
  5. I like the crispy gumble, but it's too fattening for my size, sob

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係食一個portion,10g牛油,接受到啦

      刪除
  6. 係咪你自創架?好勁!肯定好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 萍果金寶多見啲,雜莓我度多又平,兩個加埋我覺得正d架

      刪除
  7. 我吃嘢要好節制,好少有得吃甜品,真係好羨慕你呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜品我食不過唔算大愛,細份量已經ok,通常勁食之後又會食番清d lor

      刪除
  8. 我Like ar ,但我老細唔like 所以冇得整嚟食T^T

    回覆刪除