我的網誌清單

2014年1月21日星期二

香蕉雜莓乳酪蛋糕

家中剩下半包急凍雜莓,要清倉呢。


原來啲急凍雜莓都幾好味,咁方便,可以撥入永久錄用糸列。
家中又有梅花香蕉,混合整蛋糕做餐後甜品也好啊。

呢個係比較易整嘅蛋糕,同比較低糖,如果你平時少烘焙都可以試下。
最近愛用呢種蛋糕模,唔使焗咁耐呀。


香蕉雜莓乳酪蛋糕

食譜:

材料﹕
香蕉4隻
已解凍雜莓350g
原味乳酪150g
麵粉350g
蛋6隻 
牛油溶液100g
泡打粉1包/適量
雲呢拿油數滴
鹽少許
糖90g


原味乳酪、香蕉及蛋放至室溫, 
掃牛油於蛋糕模內,將2隻香蕉搓成茸,
蛋、乳酪、牛油溶液、雲呢拿油及糖,
加入鹽、泡打粉、香蕉茸麵粉,倒蛋糕模內,
另外2隻香蕉切片,混合雜莓,鋪上蛋糕漿面,
預熱焗爐至170度,於焗爐中層焗25-30分鐘至熟。


不同嘅蛋糕模需要不同烘焙時間,要自行調節呢。

16 則留言:

  1. 這個啱我,我鍾意用新鮮生果做的蛋糕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮生果做的蛋糕我都鍾意,乾果就麻麻

      刪除
  2. 咁大盆, 要唔要幫手食咁啲

    回覆刪除
  3. 咁大盆, 你兩個人點食得晒呀, 分啲過嚟啦.

    回覆刪除
  4. 好大盤,開 party 整來大家吃就啱哂了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,同埋我地興整一大盤去探朋友架

      刪除
  5. 我想如加埋芝士鋪面去焗,咁咪變咗香蕉雜莓 pizza 咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香蕉雜莓 pizza面蛋糕底-d意大利人會唔會嘔血架

      刪除
  6. 回覆
    1. 以前我怕佢酸無買,原來幾甜仲好平

      刪除