我的網誌清單

2014年1月28日星期二

垃圾級豬頸肉

某天看本地飲食雜誌,見到介紹豬頸肉呢個食材。
呢度啲人食豬頸肉?咁啲豬頸肉响邊度黎?點解我從來未見過?
問王子, 王子話見過老爺買,不過唔知响邊度買。
唔甘心, 問老爺,佢話有時洋超會有,不過好少見,近幾年都冇見過。
仲係唔甘心,問洋超客服,佢話冇豬頸肉只有豬頭。。。呢個免啦我無能為力呀。。。。
仲係唔死心,問肉店店長,佢竟然話有喎,不過要訂。
店長好均真地叮囑我,豬頸肉好少人買,屬於垃圾等級/下欄嘢,會一大塊連皮同肥咁黎,要自己起肉,咁當然價錢都係垃圾等級啦。
買回來的新鮮豬頸肉成1.5kg。


如肉佬所言,去皮同肥後只剩下約650g嘅肉。

用摩洛哥醃料醃了一晚,唔想開爐焗,想煎。
這是我哋嘅周末午餐。 有你愛吃的嗎?

久違了嘅煎豬頸肉,一定會再買,下次點食好呢?

豬頸肉較肥,另外的菜便要清一點。
有王子大愛嘅牛油果沙律,顏色也很吸引,吃完一大碗還嚷着不夠,整個下午咕嚕咕嚕。

仲有大家都愛嘅釜飯。

22 則留言:

  1. 我地有一間西超有得賣,唔使咁麻煩自己起肉。

    回覆刪除
  2. 我反而對你個斧飯有興趣.

    回覆刪除
  3. 拎返黎個樣有d核突, 好彩你切/煮得咁靚!
    好想試斧飯喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有d核突架不過我慣咗啦 haha。
      斧飯食譜聽日黎睇啦

      刪除
  4. 我買過一次,大老爺唔鍾意嫌肥

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子都話肥過一般肉,不過我愛吃佢嘅爽脆,會久唔久買

      刪除
  5. 回覆
    1. 中文名真係唔啱架,德文飲食雜誌話係由臉珠至下巴嘅肉

      刪除
  6. 正正正!!三樣都正!不過要自己搞都幾煩。。。。
    我要炭燒泰式豬頸肉!!!斧飯都好正呀,好香菇味。。。。。

    回覆刪除
  7. 香港見到的豬頸肉同常都係一舊乾乾淨淨

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度劏魚,起肉,分裝多數要自己黎架,冇咁方便

      刪除
  8. 都係店長幫到手,想8下,你買呢塊肉平成點啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 4.5歐呀,淨肉黎講相對本地其他肉唔算平,相對香港應該好平

      刪除
  9. 我呢邊都係未見過有豬頸肉賣, 又唔識點問人, 所以都係買豬肩肉代替. 個斧飯好正呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者可以試下問肉佬呀,話要臉珠塊肉就得,呢d下欄嘢可能要問先有架

      刪除
  10. 每次我去唐人街買燒肉, 都候住店內新出來的燒豬, 如果我係第一個客人, 就可以叫佢地暫豬頸肉俾我, 好食好多咖, 肉爽脆而不肥膩

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬頸肉我都like,好食又爽脆,不過其實係肥架。
      不過咁好味,我以後會久唔久買呢

      刪除