我的網誌清單

2014年1月17日星期五

食包食沙律

是日無精打釆,狀態低迷,無心機煮。


大腦有發出訊號,告訴我情緒低迷是不合理、無建設同無根據嘅。
但情緒還在,只可等佢慢慢自行離去。
好彩爛船都有三根釘, 狀態不勇都有出品。
用了半包急凍即食海鮮,加上青瓜柚子,隨便做了個沙律。


仲有半包Gorgonzola芝士要清,高不成低不就,想來想去,最後加上腸仔香草,做了pizza包。

晚上跟王子去了看The Secret Life Of Walter Mitty 《白日夢冒險王》,幸好比預期中好。
回程時跟王子說起狀態低迷事件,佢即刻大夫上身,話係荷爾蒙作怪。(目測已經知,醫生都要跟佢學嘢)
印象中冇乜見過王子無故情緒低迷,果真男女大不同?

16 則留言:

  1. 做乜野情緒低迷呀? 開心番未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知架,通常第二日會正常番架

      刪除
  2. 係咪太耐冇去梁九記,心掛掛??

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈可能係,似乎閣下都係隱世無牌名醫wor

      刪除
  3. 女人狀態低迷都要煮食,男人真有福呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果呢度係香港,我一定會出去食,仲要食自助餐、打邊爐、食點心......

      刪除
  4. 如果我狀態低迷我就會出街食!

    回覆刪除
  5. 我都好多時係咁,女人的生理和心理結構都比男人複雜呢!希望你已經開心返啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗都係咁,好在呢啲情況會維持一陣就冇事。

      刪除
  6. 我間唔中都會我狀態低迷,有時間我會去圖書館,好快就咩都唔記得了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,將注意力放响其他地方會好啲架

      刪除
  7. 希望你已經回復壯開心狀態啦, 我呢排都非常麻麻, 但返工又勁忙, 都唯有死頂, 好在昨晚朋友仔大夥兒去食了麻辣火鍋, 雖然火鍋唔係好得, 但食完傾完心情都好了
    Ben Stiller 呢套戲都ok, 雖然誇張, 但都有好多笑位, 訊息都算好正面

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁忙真係要好好保重,睇下正面戲都好,吸收多d正能量呀

      刪除