我的網誌清單

2014年1月7日星期二

朱古力coffee baileys香蕉布甸

還記得除夕夜嘅布甸三兄弟: 木槺布甸、芒果布甸、朱古力coffee baileys香蕉布甸嗎?


因為家中有梅花香蕉,又有枝baileys with a hint of coffee,於是設計了朱古力coffee baileys香蕉布甸這個甜品。
很易做的呢。咖啡、baileys同朱古力3個係好朋友黎架,而朱古力同香蕉又friend喎,4個响埋一齊會產生另一種火花架!
如果你喜歡帶酒香而不太甜嘅甜品,呢個就啱你啦。


朱古力coffee baileys香蕉布甸


食譜:

材料﹕
香蕉3-4隻
朱古力布甸粉2包
牛奶適量
糖適量
檸檬汁少許
coffee baileys 100ml/ baileys 100ml+1-1.5湯匙咖啡粉
朱古力碎適量


香蕉切片,用少許檸檬汁拌勺,
根據布甸粉嘅食譜,用適量嘅牛奶(從食譜分量減去80ml)及糖煮好,
熄火,再拌入80ml coffee baileys,
杯內加入香蕉,倒入少許coffee baileys,再倒入布甸, 重覆,
最後放上朱古力碎,雪至凍及凝固

19 則留言:

  1. 我不愛好朱古力, 不過有咖啡味,又有香蕉我就十分喜歡了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咖啡味甜品我好like,最唔like焦糖

      刪除
  2. 呢個唔跟lu,唔想去買baileys

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔會為一樣食物買一大支酒架

      刪除
  3. 我都想試個甜品,但無baileys.

    回覆刪除
    回覆
    1. 奶奶有冇?去佢度整請埋佢食?

      刪除
  4. 等我 check 吓個酒櫃先!

    回覆刪除
  5. coffee baileys 本身甜, 熟香蕉又甜, 真係唔駛加好多糖都得,
    hehe 不過我樽baileys是千年前朋友送的, 可能已過晒期 xXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為係半蕉半布甸,咁樣食好似健康啲啊

      刪除
  6. 正呀!!!上次見你話會出食譜已經好期待!朱古力香蕉真係勁絕配!!!THANKS!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會試下,香蕉多啲個甜品健康啲啊

      刪除
  7. 我淨有半支榛子味 baileys呀 , 試吓跟妳整先 ^^ thx <3

    回覆刪除
    回覆
    1. & 好嘢 今日嘅留言終於可以出倒喇 yeah yeah yeah ^0^

      刪除
    2. 榛子味 baileys都好呀,又可以清下啲舊貨。
      我以為你好忙,原來留唔到言.....

      刪除
  8. 回覆
    1. 呢排d芒果都ok呀,整出黎都好味

      刪除