我的網誌清單

2014年1月15日星期三

韓式海鮮拌飯Bibimbap

某日家裡韓風陣陣,做了韓式海鮮拌飯吃呢。


韓式海鮮拌飯嘅靈魂汁醬,主要是混合韓式辣椒醬、豉油、糖、麻油及蒜茸。
份量可以根據自己口味調配 。


其實用肉拌我覺得好味啲,但因為已經食咗幾餐肉,今日冇用肉用咗海鮮拌。
人懶,沒有外出另外買材料,屋企有乜拌乜。
將需要煮熟嘅材料刨/切絲,然後加少許調味炒香或炒熟(可以用麻油),我今次用了甘荀、海鮮及冬菇。
拌飯很多時也有生材料在內,我今次用了沙律菜及青瓜,多啲酵素。


大碗內放飯, 飯面鋪上材料,加上煎蛋及汁醬,拌勺食得,營養又均衡呀!

20 則留言:

  1. 你呢個係冇飯焦Bibimbap.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我地唔鐘意食飯焦架,煮煲仔飯都冇架

      刪除
  2. 我諗緊好唔好買埋石碗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都諗過呀,不過唔係成日用,遇到減價先考慮lu

      刪除
  3. 我鍾意食Bibimbap.不過最怕要準備咁多不同材料。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢次用咗大約半粒鐘整好,都算ok快呀

      刪除
  4. 韓式辣椒醬, 係未好辣架, 好似tabasco咁酸辣架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係好辣,完全唔似tabasco,唔酸架,係甜辣味嘅麵醬,杰身架
      亞超有架,紅色盒裝,有大有細,唔貴呢

      刪除
  5. 我出街好多時都會食bibimbap, 貪佢多菜呀. 响food court冇咩食物有咁多菜架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 贊成呀,相對多菜少油好似健康d

      刪除
  6. 你呢個家庭版都唔錯, 材料夠多

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地响外面食bibimbap勁貴,香港午市套餐都ok。
      自己整其實唔難,仲可以幫手清雪櫃。

      刪除
  7. 最後撈埋一齊, 蛋黃都融合晒, 流晒口水!!好, 今晚就整呢個, 唔洗唸!hehe...
    想問豉油你係用邊隻呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用韓仔淺色豉油,比起日仔豉油平好多

      刪除
  8. Bibimbap 個靈魂係個醬呢, 用乜野餸反而其次呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,之前睇雜誌話佢嘅起源係剩菜大雜燴,所以有乜放乜wor

      刪除
  9. 昨日做左粟米湯呀,兩豆食得好開心
    韓式飯都係我們家最愛之一,有菜有肉又唔肥

    回覆刪除
    回覆
    1. 我小時侯又係粟米湯fans,用同一個方法可以整埋粟米肉粒/雞絲飯,小朋友通常會自動清碟架

      刪除
  10. 睇韓劇大啖食拌飯,就已經覺得好吸引呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係lor,韓劇真係幫拌飯、泡麵、燒肉、炒年糕做唔少宣傳架

      刪除