我的網誌清單

2014年1月10日星期五

My盛Muesli

最近報章上提及新開嘅Muesli專門店


王子有天也跟我說起這店,說很特別。某天經過,又去八下。
個包裝好型,似網球筒,仲好多款式。

仲有sample俾你睇。
Sample下面有介紹該款式係成份同特點,可以視乎自己身體需要而買。

除了網球筒包裝,仲好大杯裝。
要型梗要付出多啲銀兩啦,貴一般Muesli好多呀

除了專門店 ,超市都有賣他們的產品呢。
Muesli實在好健康,是本地人嘅大愛,早午晚都有人食。
不過我就麻麻,久唔久先吃一次咋。

你地點寸Muesli架?Muesli 定 Museli ?

18 則留言:

  1. 我都係鐘意食桂格丫 ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度好似冇桂格,本地燕麥就非常平

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,有排我都係日日食,後來停咗又冇pick up番

      刪除
  3. 我多數都只係酒店的早餐上試過,雖然知道是健康的食品,但喺屋企就好少整!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我屋企會自己調配,王子早餐有時會食佢

      刪除
  4. 我唔食乾果,以前食過一隻有朱古力的museli,但好多糖。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,museli表面有益,但配多乾果、朱古力係好多糖架,一樣冇益

      刪除
  5. 就咁牛奶麥皮還好,溝埋乾果我麻麻地鐘意呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 乾果我ok架,不過好多糖架,唔可以食咁多wor

      刪除
  6. 我唔慣食Muesli. 德先生食, 有些要放雪柜用牛奶先浸泡過夜, 明早吃. 佢都話, 多乾果會較甜.

    回覆刪除
    回覆
    1. Muesli冇甜味超難食呀,我地通常即食,冇浸架

      刪除
  7. 我老公好鍾意食museli, 如果香港有呢間野佢就發達

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度超市好多museli同其他配料賣架,有機仲好平

      刪除