我的網誌清單

2014年1月29日星期三

釜飯

釜飯是學生時代,一個日本同學教我做的。
她說做釜飯嘅配料很隨意,每個家庭都不一樣。




釜飯有點像菜飯,是已經調味的飯,但更清淡沒有半滴油,味道真的很好。
我是隨便見家中有甚麼合適便用,油揚、雞肉、荀都無買,連米也只是用泰國米。
一個電飯煲便能煮到,吃厭了白飯的一天可以試試呢。


釜飯

食譜:

材料﹕
米250g
冬菇4隻
蒟蒻1切絲
甘荀1條切絲
雜菌100g


調味:
米酒/味霖3湯匙
豉油3湯匙
1/2湯匙
鰹魚粉1/2湯匙(可用上湯代替但要減少煮飯水份)
鹽1/2湯匙


冬菇浸軟切絲,
米洗淨,浸1小時,瀝乾,
加入浸冬菇水及適量水份(像平時煮飯),
加入所有材料及調味,用電飯煲煮至飯熟,再焗10分鐘。

13 則留言:

  1. 日式有味飯, 令我忽然好想食港式有味飯啦

    回覆刪除
  2. 釜飯我以前係買一pack pack, ready to eat o個d.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人送過煮釜飯啲一pack pack汁(內附菇/野菜)比我,我覺得貴自己未買過呀,
      有冇興趣自己煮?

      刪除
  3. 回覆
    1. 超易呀,製作成本又低,不過好有日本家庭風味

      刪除
  4. 原來係咁整, 好嘢, 以後可以整嚟食了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,加多塊煎魚同麵豉湯便是一個定食了

      刪除
  5. 呢個好味呀!!!今晚就整佢!

    回覆刪除