我的網誌清單

2014年1月14日星期二

小家庭之彈性炆餸

對於小家庭,炆餸是有點難度。
炆得多,食足幾日。
炆得少,浪費能源。


我家有用壓力煲,沒有浪費能源嘅問題。
問題是這裡超市買肉,多數是完整一大包買,例如買牛筋,一買便1kg。
牛筋唔同牛腩,不能獨炆,買了1kg牛筋,便要買番500g至1kg牛腩去同炆先好味。
所以以前我家炆一次牛筋腩,兩個人要吃足幾餐,再喜歡吃,也會吃到悶。
現在我有一個彈性炆餸習慣,便是只炆牛筋腩至六、七成軟淋,再分幾份貯存。
因為要有彈性,底汁我只會用少許薑、八角、鹽及豉油去炆。
要用時先再解凍,再配不同的汁及配料去煮牛筋腩至完全軟淋,咁就唔悶啦。
是日煮了印度咖哩薯仔牛筋腩。


吃前先爆香洋葱粒同薯仔塊,再加入咖哩醬、蕃茄、調味及牛筋腩,炆筋腩至完全軟淋,再焗一會等佢入味便可。

想不到吃什麼、懶煮、冇心情、冇時間、臨時要加餸,拿一份出來處理一下便可以,甚方便呢。

20 則留言:

  1. 我會prefer食幾餐囉. 唔使煮嘛. 哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子唔使自己煮,要佢食幾餐同一樣嘢,佢實投訴

      刪除
  2. 我炆野都要食三四餐, 都很悶架。有時食一半,放一半入冰櫃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都係入冰櫃。而家碟碟唔同味,唔會悶lor

      刪除
  3. 我地炆野都食幾餐, 唔駛諗呀, 淨係諗下想跟乜野麵包一齊食就得啦 hehe

    回覆刪除
  4. 我地炆野都食幾餐, 唔駛諗呀, 淨係諗下想跟乜野麵包一齊食就得啦 hehe

    回覆刪除
  5. 好聰明既做法!我屋企兩條友, 有時唔知煮咩都會係一品窩, 一係碟頭, 費時煩..哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企兩條友,碟頭同洋食都係方便架

      刪除
  6. 呢個彈性炆法幾好喎, 不過我屋企咁多人, 煮多多都係至多食兩餐啫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地人多就易解決,我地人丁單薄就難lu

      刪除
  7. 最近我都係咁燜牛肋骨啊,燜咗個底冰住,咁就唔使吃到厭了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時用盒細嘅煮米粉食都得,唔使成日食丸丸

      刪除
  8. 我都有呢個問題,屋企得兩口子+狗狗,炆得多又食唔晒,袁生又唔喜愛隔夜餸菜,炆得少唔夠食又俾人鬧,慘慘呢><

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,當食到悶我地又覺得自己過份,浪費咗d食材呢

      刪除
  9. 回覆
    1. 呢個方法可以重新包裝d隔夜餸菜,冇咁浪費咗d食材呢

      刪除
  10. 炆餸隔左夜, 仲入味呀, 所以我大概食兩三餐. 呢個方法都好, 可以煮出不同味道來.

    回覆刪除