我的網誌清單

2014年1月8日星期三

意大利燴牛肚

多年前曾經在翡冷翠吃過燴牛肚,一個小小的檔口只賣一樣東西,人龍長長,各地食家名人簽名多多。


某天想起來,很想吃。只有憑記憶煮出來。
王子從來對牛肚沒好感,試過去飲茶叫牛肚吃,不喜歡。 港式滷水牛肚,更不喜歡,最討厭的是德式煮法。
呢個意大利燴牛肚終於改變咗佢對牛肚嘅睇法,由不愛變大愛,非常有成功感!
唔似滷水牛肚要爽口,意大利燴牛肚要煮至軟淋滑先正。
我哋今晚配couscous食,個couscous吸哂啲汁,第一次出現唔夠couscous食嘅情況。


意大利燴牛肚


食譜:

材料﹕
 
牛肚600g切片
甘荀2條切片
紅腰豆半罐
洋葱1個切粒
蕃茄1罐
甜紅椒粉1/2湯匙
辣椒粉少許(optional)
牛肉清湯1罐
意大利香草適量
蒜茸1湯匙
月季葉2塊

調味:
鹽適量
黑胡椒1/3湯匙
糖少許


易潔鑊內加油,爆香洋葱,加入蒜茸、蕃茄及牛肉清湯,
加入甜紅椒粉、辣椒粉、意大利香草、月季葉及所有調味,
加入牛肚、甘荀及紅腰豆 ,加蓋用中小火煮至淋,試味。  

我用壓力煲壓了15分鐘便軟,快靚正。

14 則留言:

  1. couscous 要多汁先至好味

    回覆刪除
  2. 我都試過煮牛肚, 要炆好耐, 而且煮完都有陣羶味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 炆牛肚真係耐架,所以我會用壓力煲,或者要用炆焗炆焗方法。
      我呢隻牛肚完全冇羶味呀,連出水都唔使。你有冇用薑出過水?

      刪除
  3. 王子口味原來唔係100%中式.

    回覆刪除
  4. 唔知道原來德國都有牛肚這款菜式啊。

    回覆刪除
  5. 我都係鍾意鹵水牛肚多啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛肚好多煮法我都鐘意,不過要夠淋

      刪除
  6. 我都覺得couscous 太少, 比著我以前仲係牛肚狂熱份子時, 必定要掃你3碟....哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我次次煮couscous都剩,第一次唔夠咋

      刪除
  7. couscous我多數撈沙律凍食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時會整couscous沙律俾王子食,佢like呀,我就麻麻

      刪除