我的網誌清單

2014年1月9日星期四

越式柚子魷魚沙律

越式柚子魷魚沙律係一個很清新嘅沙律,材料可以預先準備好入雪櫃,食前才混合便可,potluck或者攪party都合適,唔使做到一頭煙!


如果你唔食魷魚,可以用蝦或青口代替,一樣掂架。

隨post附送一個整海鮮沙律嘅小秘訣,很多人做海鮮沙律會將海鮮出水,其實這樣海鮮鮮味會流失在水中,鮮味會淡咗。想保留多啲鮮味可以參考食譜做法啊。

個沙律汁都係用Nuoc Mam(碌冧),做法可以睇番舊post,但蕃茄會出水再加上係沙律,今次碌冧可以唔加水。


越式柚子魷魚沙律


食譜:

材料﹕
魷魚300g
柚子半個
蕃茄250g切小件
薄荷葉切絲適量
甘荀1條切絲
碎花生80g
炸乾葱/洋20g


調味:
Nuoc Mam(碌冧)


燒熱易潔鑊,不用加油,加入魷魚加蓋, 再焗至熟,瀝乾待凉,
魷魚、蕃茄及甘荀加入碌冧拌勺醃半小時,
柚子去皮取肉, 
加入部份薄荷葉絲、部份碎花生及所有柚子肉於沙律中,拌勺,
再灑上餘下碎花生、薄荷葉及炸乾葱。

14 則留言:

  1. 好耐無食魷魚呀, 驚膽固醇呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都係咁,不過我哋又冇咁驚,間中都有食

      刪除
  2. 本地超賣啲蝦多是烚熟, 無蝦味又實, 我不喜歡.
    下次試你嘅方法, 無油無水焗至熟.

    回覆刪除
    回覆
    1. 本地烚熟蝦真係差啲架,唔多鮮甜呢

      刪除
  3. 我都幾鍾意食魷魚架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 魷魚多煮法呀,我間中會買下呢

      刪除
  4. 魷魚我只食熟, 日式刺身我唔喜歡, 而且要新鮮才爽口好食,
    以前細個住近魚市場, 所以屋企成日有得食油泡鮮魷 (因為真係好平, 印象中5蚊有差不多10多隻小的或7-8隻手掌大的), 但而家出街食飯屋企人總覺得鮮魷唔值咁貴, 加上未必新鮮所以好少食啦,

    回覆刪除
    回覆
    1. 熟魷魚我喜歡椒鹽鮮魷呀,諗起都想食。依家鮮魷貴咗好多架?

      刪除
  5. this is a great salad! 但我懶唔想拆沙田柚

    回覆刪除
    回覆
    1. 拆沙田柚我ok呀,刨絲反而麻麻,刨親都好專心

      刪除
  6. 回覆
    1. 呢個屋企食足料呀,街食得好少柚肉

      刪除
  7. 可惜我呢度無沙田柚。。。。。
    魷魚呢,椒鹽得嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無沙田柚可以用椰菜絲、西柚,都好味
      我好少响屋企炸嘢,椒鹽魷魚以前响出面食多呢

      刪除