我的網誌清單

2014年1月25日星期六

魚露辣椒濕炒河

過去一年天氣超奇怪!
該熱時不熱,該冷時不冷。已經1月尾,我只見過一場小雪。
有時天氣還陽光普照,熱起來。
不過最近幾天冷了一點,雪還是下不出來,雨水卻是充足,整天陰陰沈沈。


天氣不似預期,但飯總要吃嘅!
有蕃茄薯仔豬骨湯。


有濕炒河。陰沈天氣下,想吃辣和有點泰風,特地加了魚露及辣椒。



魚露辣椒濕炒河

食譜:

材料﹕
豬肉片250g
乾河粉220g
辣椒1-2隻切段
雜菜適量


調味:
魚露2-3湯匙
蠔油1/2湯匙
末1/3湯匙
少許
1/3湯匙
上湯1杯 
鹽少許
生粉水


豬肉片加入少許魚露、糖及醃半小時,
乾河粉煮至9成熟,再焗2-3分鐘,瀝乾,
燒熱易潔鑊,不用加油,加入豬肉片炒至7成熟,盛起,
加入雜菜、辣椒及蒜末略炒,加入蠔油、魚露、糖、鹽、上湯炒勺略煮
加入生粉水拌勺,拌入豬肉片煮至熟
河粉上加獻汁便可。

12 則留言:

  1. 河粉我比較少有存貨o係屋企. 如果整多數都係整pad thai.

    回覆刪除
    回覆
    1. pad thai我覺得自己整得唔好食,屋企爐唔夠勁冇wok氣呀
      我多煮湯粉,河粉同米粉都多存貨架

      刪除
  2. 呢度1日熱1日涼天氣難測

    回覆刪除
  3. 好似越南檬粉咁, 應該好開胃

    回覆刪除
  4. 我今個冬天一場雪都無見過, 反而吹大風, 又常落雨, 唉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢兩日都係玩大風吹同落雨呀...唉x2

      刪除
  5. 加咗辣惹味好多,我鍾意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你食我實加多兩隻辣椒煮俾你呀

      刪除
  6. 加brussel sprouts 嚟煮又幾得意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋冇芥蘭,所以用brussel sprouts,都爽口架

      刪除