我的網誌清單

2014年1月20日星期一

泰式套飯

小家庭之彈性炆餸第三彈!


同王子去了行商場,裡面嘅大型運動鋪有好多嘢玩。
其中一樣是roller,我同王子玩到出哂汗。
玩完就shopping,冇收穫,再轉戰亞超。
返到屋企已經7點半,又攰又餓爆,怏手煮,8點有得食!
例湯係海鮮冬蔭功。

仲整咗泰式咖哩牛筋腩飯。
用咗一份彈性炆牛筋腩,加入甘荀塊及茄子,再加入泰式咖哩及水炆至軟淋,用魚露及少許糖調味、再加入椰漿拌勺便可。 

22 則留言:

  1. 彈性炆牛筋腩另一個好處係快快有飯開.

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家冬天,有時飢寒交迫,快開飯好緊要

      刪除
  2. 半個鐘就有得食, 好厲害

    回覆刪除
    回覆
    1. 又攰又餓,回程時我已經盤算緊點可以快d

      刪除
  3. 好犀利!30分鐘就食得!比著係我一係叫外賣一係求其煲個即食麵就算...hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果响香港我都會叫外賣同出去食架,呢度就好少

      刪除
  4. 半個鐘煮出咁好餸,犀利呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要有個半製成品,咁就可以偷步啦

      刪除
  5. 泰食! 我好like架, 原來德國人都好like喎, 食物和渡假呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,普遍洋人都愛泰國架,食物又啱,仲有陽光海灘呀

      刪除
  6. 彈性炆牛腩真係好好駛, 咁快開到飯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 整定d,自己忙、姐姐唔生性時都有後着呀

      刪除
  7. 回覆
    1. 最good係快得黎唔係垃圾食品呀

      刪除
  8. 半個鐘起菜,你仲快過餐廳喎!

    回覆刪除