我的網誌清單

2014年1月12日星期日

食包飲湯

是日食包飲湯。


家中剩下一包蘑菇,加了點洋葱煙肉,焗成洋葱煙肉蘑菇包。

冬天大葱很甜,買了一袋薯仔,要好好善用。
做了大葱薯仔湯。


大葱薯仔湯

食譜:

材料﹕
薯仔粒250g
大葱半條切
上湯1杯
牛奶1/2杯
水1/2杯


調味:
黑椒碎少許
1/4湯匙 


炒香大葱絲至軟 ,盛起,
加入薯仔粒略炒,加入上湯水、,煮薯仔至軟,
用blender薯仔湯打成茸,加入牛奶大葱煮滚,
加入黑椒碎鹽,試味。

22 則留言:

  1. 大葱太大條唔知煮乜好,我好少買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天菜貴但大葱平又甜,我成日買,用黎炒麵、炒肉片、煮麵都幾好

      刪除
  2. 這大葱薯仔湯,在我來講是叫薯蓉忌廉湯,面上除了蔥花外,再加一些碎的克力架餅干就真的 perfect !

    回覆刪除
  3. 今日轉食德國菜,焗Champignonkuchen,加埋個湯,好冬日feel。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天凍適合食包飲湯,轉下口味都好

      刪除
  4. 嘩d蘑菇多到呢!!!!!好正呀!!!反而我覺得似pizza多d...heehee

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,外形似pizza不過冇pizza味,反而好重蘑菇味

      刪除
  5. 我都鐘意落D大蔥係薯仔湯度架

    回覆刪除
    回覆
    1. 加大蔥真係香好多,又多啲營養呀

      刪除
  6. 我們的大蔥要打埋蓉架,浪費了口感。。。。
    蘑菇包好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀,打埋蓉個version食唔到啲大葱,我都覺浪費了....

      刪除
  7. 回覆
    1. 呢排菜越來越貴,大蔥磨菇就平,所以食多啲

      刪除
  8. 回覆
    1. 係呀,我地度蘑菇好平架,仲成日減價

      刪除
  9. 呢個湯我好like架, 但屋企人冇興趣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果要就小朋友,可能改用粟米會吸引d

      刪除
  10. 個包好多蘑菇一定好好味^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果鐘意食蘑菇,呢個係大滿足呀

      刪除