我的網誌清單

2014年1月18日星期六

蠔油薯仔雞翼、咖哩牛肚、肉片炒雜菜

某天約咗朋友去睇現代擊鼓,獨留王子在家前必須準備好其御膳,早早便吃飯。

平民王子吃的是平民飯。
蠔油薯仔雞翼。


咖哩牛肚,係印度咖哩。

肉片炒雜菜。

飽哂先出去睇擊鼓,費事個肚同步打鼓。。。

12 則留言:

  1. 點解王子唔微服出巡, 一齊去睇擊鼓? 因為佢怕有人係佢面前擊鼓鳴冤? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為王子嘅年號係孤寒,張飛勁貴,佢去要自己俾,人地有free ticket請我去咋

      刪除
  2. 你地兩個人食飯餐餐都煮咁多餸, 食唔食得哂架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子食好多餸仲食得好快架,佢仲要pack lunch,
      我試過n次食到一半飯已經冇餸食,要去煮麵。。。
      我唔夠佢快,煮得少我實冇得食,寧願多咗都仲可以留第日

      刪除
  3. 平民飯好好味,王子真幸福呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 平民飯襟食呀,佢真係又好喜歡家庭小菜。

      刪除
  4. 王子竟然會食牛肚和雞翼!!!好叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢最近愛上牛肚,成日提我再買呢

      刪除