我的網誌清單

2014年1月5日星期日

正氣朋友

你有聽說過梅菜是「正氣」的嗎?


究竟甚麼是「正氣」呢?我真係唔識呢,如果你知道,請指教。
煲了老火湯,南瓜甘荀煲豬骨。
這個又「正氣」嗎?


炒雜菜,乜都有啲。

王子逐漸愛上正氣朋友,真的很難想像一個洋人愛吃梅菜蒸肉片呢。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢前排仲話要食蛇tim

      刪除
    2. 食蛇?? 咁你有冇上山搵??

      刪除
    3. 呢度好似唔多蛇架,你估如果去pet shop話買黎煮,洋售貨員會點?!

      刪除
  2. 我聽過梅菜是正氣, 客家人說梅菜不寒不熱不濕不毒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽過正氣,但就唔知個term點解

      刪除
  3. 我淨係記得以前病, 阿媽會整梅菜蒸肉餅送飯

    回覆刪除
    回覆
    1. 係lor,d人病呀、坐月都係食佢架

      刪除
  4. 以前大老爺病一定食梅菜蒸鲩魚, 夠清!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺當d人病,好多時都係食粥或者梅菜蒸xx

      刪除
  5. 反而我想知道咩係邪氣...哈哈
    蒸肉片真係唔係人人可以抗拒呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 會唔會好似武俠片咁,有亦正亦邪呢?!

      刪除
  6. 哈哈, 我都好想知咩係"正氣".

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係成日聽到有人講但冇人解

      刪除
  7. 我覺得中菜變化多端,有機會賞試的話,好容易愛上呢~~~

    回覆刪除
  8. 網友講啱喇, 食物不邪不毒, 就是正氣. 如: 人底子寒, 少吃菇,生菜,芒果...等; 底子熱,少吃煎炸,辣椒...等. 梅菜正氣, 因為適合任何底子吃. 所以有網友話, 病一定食梅菜蒸鯇魚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有研究喎,我少接觸呀,覺得啲terms好深

      刪除
  9. 又真的好難想像一個洋人小王子會愛吃梅菜蒸肉片 ^^

    回覆刪除