我的網誌清單

2014年1月4日星期六

雙彩虹、三杯蘑菇、魚湯雜菜粉絲

某天突然出現陽光普照同時又下大雨嘅情況,外面即時金光閃閃。
王子立即大叫:彩虹在另一面出來了!


好大條彩虹呀!
睇真啲原來係雙彩虹,不過上面果條唔清楚呢。
見到彩虹時,你會想起甚麼呢?


 是日吃咗好多菜。

如果你同家人正在改變飲食習慣,希望多吃點菜但又怕吃到悶 ,可以試下煮三杯蘑菇呢。
佢比較惹味,一般愛吃肉不愛吃菜的人都會喜歡。

仲有魚湯雜菜粉絲。


三杯蘑菇

食譜:

材料﹕
蘑菇500g
末1/2湯匙
薑末1/2湯匙
1隻切段
辣椒1-2隻切段

調味:
魚露1 1/2湯匙
抽1湯匙
抽1湯匙
1湯匙
紹興酒4湯匙 


燒熱易潔鑊,加入油,爆香薑、末及辣椒,
加入蘑菇 加入所有調味勺,
加蓋煮蘑菇至熟,試味。 

喜歡芫荽及葱可於尾段加入再焗半分鐘,素食者可以不加魚露,改用

14 則留言:

  1. 諗諗吓,我好少咁煮蘑菇. 搵日試試.

    回覆刪除
    回覆
    1. 蔬菜真係要花心思不斷轉口味先唔悶

      刪除
  2. 蘑菇一煮就縮水,所以要落多些........但我反而喜歡用來煮湯多些。

    回覆刪除
  3. 最近身心疲累,自自然然唔想吃肉,想吃多啲菜呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 情緒真係會影響胃口,不過吃多啲菜都有益呀

      刪除
  4. 見到彩虹, 一定即刻唔會諗起彩虹村 ^^

    回覆刪除
  5. 香港幾個月前都試過出現雙彩虹,第二日好多報紙都有報道添,因為不是每個地方都能看見,加上歷時不太耐,所以果刻我睇到,仲要係返緊工望出窗用手機都影到好清楚,當時覺得好幸運,不過那時未開始寫blog,所以未能同blogger分享,但我知好多人當時在blog都有講

    回覆刪除
    回覆
    1. 雙彩虹真係比較少見,都係好快唔見咗!

      刪除
  6. 彩虹......我會覺得很美, 苦盡甘來, 人事順境, 開心如意呀!

    回覆刪除
  7. 好lucky 呀 可以見倒彩虹 ^^
    我好耐冇見過喇 T^T

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢排成日見呀,雙彩虹就好少啦

      刪除