我的網誌清單

2014年1月2日星期四

新年燒一燒

除夕日下午我們去了行山,看見有洋人在燒烤!啲香味飄呀飄、飄呀飄。
不見還可以,見了不可以。
決定新年燒一燒!

除夕日下午店舖全休業,不過家裡有存倉、便冇有怕。

My盛salad。

羊肉串燒三兄弟: 意大利香草味、摩洛哥風情味 、麻辣孜然味。

已熟成了的牛仔扒。

蔬菜拼盤

開動

仲有My盛甜品。
除咗南瓜,全部都勁好食!元旦大滿足!

22 則留言:

  1. 你個爐好特別,但d食物滴左落發熱管會唔會好難洗呀?我都好耐無燒烤啦!

    回覆刪除
  2. 等我都掘番個爐出黎先

    回覆刪除
  3. 這種BBQ set 好方便, 不過我地怕油煙, 要等夏天出花園先可以玩了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻BBQ set 油煙比較少,食完開大個窗一陣啲味就散

      刪除
  4. 兩個人撐枱腳, 慢慢燒, 慢慢食, 我估雪柜仲有除夕甜品供應, 果然大滿足.

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒完再食凍甜品,d甜品特別好味架

      刪除
  5. 話燒就燒,你個糧倉都好齊備喎.

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我好耐冇食串燒啦,特別懐念呢

      刪除
  7. 响室內燒唔怕多油煙嗎? 以前喺美國時個apartment 都有個咁上下的爐, 試過用嚟燒都幾大煙下, 最尾要拎出露台(好彩係夏天), 驚屋裏面個smoke detector 會響呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地買之前睇過用家網評架,都係話油煙少又易清理,又係真wor。不過我哋有開窗,同play safe包咗個smoke detector,食完開大個窗一陣啲味就散lu

      刪除
  8. 我都會「不見還可以,見了不可以」㗎!

    回覆刪除
  9. 室內玩 BBQ 真係另有一番風味呢 正 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使點plan,話燒就燒,好方便呀

      刪除