我的網誌清單

2014年2月9日星期日

清理門户之上集-歐式煙肉薯仔蛋糕

薯仔蠢蠢欲動,有發芽跡象。
為免夜長夢多,最終益咗垃圾桶,策劃咗清理門户行動。
清理門户之上集嘅主角係歐式煙肉薯仔蛋糕。


配角係薯仔粟米湯。

歐式煙肉薯仔蛋糕-這種焗咸蛋糕歐洲多個國家都有,仲有很多不同口味呢。


加了薯仔嘅蛋糕有薯香亦較濕潤同鬆軟。


歐式煙肉薯仔蛋糕

食譜:

材料﹕
煙肉粒100g
原味乳酪300g
中薯仔2隻
蛋1隻
橄欖油3湯匙
麵粉150g
牛奶100ml
發粉適量


調味:
黑胡椒碎少許


薯仔用水煮熟,去皮壓碎,
乳酪、蛋、橄欖油及牛奶,
加入煙肉粒、黑胡椒碎及薯茸,
加入發粉及麵粉勺,
預熱焗爐至180度,
將蛋糕漿放入小蛋糕模,於焗爐中上層焗18-25分鐘。 

12 則留言:

  1. 用薯仔我好似整過一次咋.

    回覆刪除
  2. 我都見過鹹蛋糕食譜, 不過未試過整

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾好味架,加咗煙肉薯仔有啲麥當當feel架

      刪除
  3. 回覆
    1. 有啲新意呀,仲有好多口味可以整

      刪除
  4. 薯仔蛋糕睇起來都好濕潤,好吃呀~~~

    回覆刪除
  5. 鹹蛋糕我真係未食過喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 中式鹹蛋糕都有架,果隻我就未食過啦

      刪除
  6. 呢個好味呀!!!還有薯仔粟米湯!正正!咁清晒D薯薯未呀?

    回覆刪除