我的網誌清單

2014年2月5日星期三

牛奶一品鍋

巡blog時看見幾個blog友出去食飯叫咗牛奶鍋食。
見到好想食,老規矩,要食就郁手啦!


屋企有乜放乜,今次有娃娃菜、紅蘿蔔、大葱、蘑菇、自製貢丸同魚塊。
每樣少少已經整到一大鍋。。。有魚有菜有肉有牛奶有湯飲。。。冬天良品呢。。。
湯底用黎打邊爐都得,不過水同牛奶嘅份量要調整下。。。

 
牛奶一品鍋

食譜:

材料﹕
娃娃菜200g切段
紅蘿蔔1條切片
大葱1條切片
蘑菇200g
貢丸250g
魚塊250g
洋葱1個切條
牛油1小塊
牛奶200ml
上湯200ml
月季葉2塊


調味:
1/4湯匙
少許
胡椒粉少許


易潔鑊加入牛油、月季葉及洋葱炒香,
加入上湯煮3分鐘,牛奶,煮至滾起,熄火,取走月季葉及洋葱
鍋內放入所有材料(魚塊除外),加入牛奶湯, 
用中小火煮材料至7成熟,注意不要讓牛奶滾起
加入所有調味魚塊煮至魚熟,試味


想再香啲又唔怕肥可以响煮好後加入忌廉或1小塊牛油。

18 則留言:

  1. 呢個鍋係香港都食過呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本、台灣,香港我都食過,仲幾貴tim 。。。

      刪除
  2. 回覆
    1. 日本、台灣興用黎做季節限定架

      刪除
  3. 回覆
    1. 豆漿比較稀同有陣味王子接受唔到,我好少用到,用牛奶都會有層皮好似双皮奶咁架。

      刪除
  4. 回覆
    1. 兩樣我都有用過,prefer牛奶多d,濃d同滑d

      刪除
  5. 回覆
    1. 奶滾起易燶、易瀉,之後個湯有機會多奶皮,一想滾起就要轉細d火

      刪除
  6. 我大鄉里未食過牛奶鍋, 會唔會好漏架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會呀,不過第一次試你可以先加70%奶,試味,再加,慢慢調個味出黎

      刪除
  7. 我1味大火,煮呢個鍋要小心了。

    回覆刪除
  8. 我都係大鄉里未食過,不過我家相公唔鐘意火煱

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔鐘意火煱?咁會唔會趁佢唔响度食?

      刪除