我的網誌清單

2014年2月2日星期日

素食點心

事情是這樣發生的。
過年前大家都玩蒸糕bell,本來沒預期要整,點知某日見到洋超白蘿蔔3折,雙眼發光。
咁好難拒絕佢嘅一番好意架喎。。。


住香港的可能很難理解,白蘿蔔在香港是平物,在這裡就不一樣,冬天的菜價會飆升,甚至比肉貴。。。

抵受不了數字上的誘惑,買了兩條回家,用一條做了餡餅,另外一條用壓力煲蒸了一底小的素蘿蔔糕出來。
王子不愛吃蘿蔔糕,之前做了蘿蔔糕我要獨食,做一底小的比較安全。
雪凍了以後才切塊煎香。

王子一看見蘿蔔糕,便立即大叫:飲茶、飲茶。
蘿蔔糕令佢諗起我同佢去飲早茶嘅情形。
可能佢嘅口味改變了,更趨亞洲化,之前不愛吃蘿蔔糕嘅佢竟然說好吃。


還做了涼拌麻醬海燕窩。

 又煎了魚翅瓜花生烙,三碟點心當一餐。。。

唔加魚露嘅話,全餐都是素食呢。

12 則留言:

  1. 王子愛吃蘿蔔糕,下次可以整大底啲了~~~

    回覆刪除
  2. 王子會唔會下次叫整蝦餃燒賣呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢最like燒賣,叫過我整架,仲有流沙飽。。。

      刪除
  3. 我都想知海燕窩係點嘅

    回覆刪除
  4. 你的海藻食品都是歐洲貨嗎?
    我都好想食蘿蔔糕呀,王子真的真的真的好有口福!!我家相公在香港時都非常喜歡飲茶,最愛都是燒賣!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係香港朋友送架,呢度冇見過。
      我識d洋人都係like燒賣,一人一籠架。。。

      刪除