我的網誌清單

2014年3月11日星期二

健康餐-素茄子漢堡包餐

是日健康餐食素茄子漢堡包,配沙律。


王子不愛外面買回來嘅漢堡包(事實上也是不太好吃的),我便快快手地搓了包,裡面摻入了全麥粉,算係有益啲啦。

今次我用了茄子黎整,亦加入了咖哩醬令佢帶香辣,看上去不似素食吧?

王子非常愛吃素漢堡包,今次試下用黎俾佢pack lunch,佢話效果好好,以後會多啲整俾佢做lunch。

佢仲係本星期嘅斧頭王,上圖嘅成本價(唔計電)只係0.35歐咋。



素茄子漢堡扒

食譜:

材料﹕
大茄子1隻切粒
大薯仔1隻切粒
薑茸湯匙
湯匙
燕麥1/2杯
麵包糠1/2杯
水少許


調味:
咖哩醬3湯匙
黑椒碎湯匙
茄膏1湯匙
1/2湯匙  
豉油1湯匙
糖1/4湯匙 


用油薑茸及薯仔粒2分鐘 ,加入茄子粒及1分鐘,
加入所有調味及少許水,加蓋煮薯仔至軟及水份消失,
攪拌機薯仔及茄子成茸(不用太碎), 加入燕麥及麵包糠,拌勺,待30分鐘,
如茄子團太濕,便要多加燕麥或麵包糠,
燒熱易潔鑊,加入油,
弄濕雙手,搓素漢堡漿至扒型,直接易潔鑊煎至兩面金黃。


提提大家,煎素茄子漢堡下鑊後不要太快反,要煎定型及帶脆才反,咁就又脆又唔易散啦。


24 則留言:

  1. 素餡是你自創嗎?茄子好有益呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個組合係我做「廚房實驗」調出黎架,滿意先再post出黎

      刪除
  2. 回覆
    1. 除左斧頭,仲好有滿足感:咁小成本整到一啲presentable嘅嘢

      刪除
  3. 咁你啲私房錢都收埋唔少啦!

    回覆刪除
  4. 之前見你分享過墩洋蔥可以止咳,我找不到那個貼,可以給個連接嗎?謝~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使墩架,德醫話生洋蔥先可以殺菌呀
      http://homemade-blog.blogspot.de/2013/12/blog-post_3.html

      刪除
    2. 腦中有倒轉的杯子的影像,記錯是墩的,呢輪咳到無得瞓,等我試下先,多謝你呀~~~

      刪除
    3. 唔好客氣啦,經驗之談: 如果你已經咳咗一陣,就要飲密啲,就算停咗咳都要再飲多陣,以防番咳。
      希望你岩用啦。

      刪除
    4. 1踏入3月就咳了,病到我懵哂,今朝特然記得你有分享過,早啲記得就好啦!
      屋企得1/4個大洋蔥,我用咗1包糖(5g咁上下),份量啱唔啱呢?
      1陣去買多幾個洋蔥,飲到好為止~~

      刪除
    5. 份量應該差唔多啦,希望你快d好番啦!咳真係好辛苦呀!

      刪除
    6. 收集洋蔥水有啲慢,無耐性的我有衝動放入榨汁機呀!
      多謝你,有你秘方1定好快好呢~~~

      刪除
    7. 哈哈.....我又冇諗過榨汁喎.....勁呀你......

      刪除
  5. 我都研究緊素漢堡,期待您的食譜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得香港好多合適材料整素漢堡呀,難唔到你嘅

      刪除
  6. 呢款素漢堡好掂呀, 唔知以為係有肉既呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗可以令小朋友唔覺唔覺食多d菜架

      刪除
  7. 我以前都有做過漢堡, 係用牛肉做的

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛豬雞我都試過,自己整係好味好多架

      刪除