我的網誌清單

2014年3月16日星期日

蕃茄味噌牛肉燉薯仔

近年我處嘅洋人越來越愛薑這種食材,超市不但容易買到,仲經常大平賣。
不知怎麼的,最近經常想吃薑撞奶。
薑汁牛奶同薑汁奶茶我都一樣愛呢。


搾完薑汁剩下薑茸,我當然「一薑幾味」啦。

其中一味係蕃茄味噌牛肉燉薯仔,係一個需要煮多啲飯嘅餸。

一個濃一個淡先得,木耳絲炒雜菜,清清地。


蕃茄味噌牛肉燉薯仔


食譜:

材料﹕
牛肉/牛腩800g切件
小薯仔6個
2


調味:
蕃茄膏3湯匙
味噌2-3湯匙
薑末2湯匙
1湯匙
抽2湯匙
1/2湯匙
紹興酒4湯匙


拌勺所有調味及水1/2杯,加入牛肉粒拌勺醃2小時以上,
燒熱易潔鑊,不用加油,加入牛肉粒、薯仔及醃汁,加入1 1/2水,加蓋,
用大火將材料煮滾,再轉小火燉牛肉粒軟腍。

22 則留言:

  1. 我呢度薑唔難搵, 不過唔夠薑味

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度小超未必一定有架,你有冇買過有機薑?

      刪除
    2. 啲人話薑味勁好多架,不過我仲未買過

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,你有講呀,咁多華人,唔知點解仲咁貴呢?!

      刪除
  3. 我家有包急凍羊腩, 通常我會用傳統的南乳, 磨豉來燜, 今次試下用你的方法, 唔知得唔得呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該可以架,蕃茄、味噌同薑都好百搭,配好多肉類都得架

      刪除
  4. 好味的牛肉, 照跟妳的煮法試吓先, 多謝晒!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 有啲注意點架,我試下响下一個post寫

      刪除
  6. 我都係一個薑人, 煮咩都會落少少薑, 尤其薑炒飯, 會比平日食多兩倍飯..哈哈

    回覆刪除