我的網誌清單

2014年3月24日星期一

紅菜頭雜穀飯

紅菜頭有益大家都知。
因為未必時時見到新鮮紅菜頭,有時我會儲定一兩包紅菜頭响屋企,隨時有得煮。
剪開用得,好方便。

有益還有益,紅菜頭不是人人愛吃,今天的煮法可以將紅菜頭混入飯中,輕易令主食健康一點。
是日做了一個紫紅色的risotto-紅菜頭雜穀飯,伴羊吃。

當然啦,如果你不吃雜穀,只用白米煮都可以啦。



紅菜頭雜穀飯

食譜:

材料﹕
紅菜頭250g
雜穀100g
白米/意大利米150g
洋葱1隻


調味: 
上湯約2杯 
鹽適量
水適量


用水浸雜穀4小時以上,瀝乾水,
用水浸白米1小時以上,瀝乾水,
用攪拌機分別攪洋葱至粒, 及紅菜頭至茸,
用油爆香洋葱粒至半透明加入紅菜頭茸
加入雜穀勺,加入1上湯加蓋用小火煮20分鐘
白米,逐少加入上湯/用小火煮米至試味。


我不太愛米中有骨嘅感覺,所以我習慣先浸白米/意大利米再煮,這個可以因自己習慣而决定呢。

16 則留言:

  1. 有益還有益,紅菜頭不是人人愛吃>> 我就係其中一個

    回覆刪除
  2. 我愛紅菜頭,不過冬天無得食,也試過買這種製成品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時想煮就買唔到,這種製成品可以睇門口呀。

      刪除
  3. 我就係唔太紅菜頭既人, 如果咁樣煮法我可能會食..HEHE

    回覆刪除
    回覆
    1. 打成紅菜頭茸再混入飯會好食d架

      刪除
  4. I love risotto, but find beetroot has this funny smell. I still try to eat it, but.... kekekee

    回覆刪除
    回覆
    1. true, it really has a funny smell, specially when you eat it pure.

      刪除
  5. 紅菜頭我成日見有機地方有得賣, 不過我唔整, 所以冇買過來食

    回覆刪除
    回覆
    1. 洋人愛紅菜頭,紅菜頭汁、包裝紅菜頭呢啲特別多呀

      刪除
  6. 紅菜頭煲湯我OK. 其他我麻麻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅菜頭煲湯好味,尤其是羅宋湯呀

      刪除
  7. 你們的BEET要這樣真空包, 一定不平了, 我們這裡是一大包無真空, 平賣時, 一袋5磅賣$1, 冬天放在一旁, 可以慢慢食過冬天

    回覆刪除
    回覆
    1. 真空包都唔算好貴,不過你個度紅菜頭真係特平呀

      刪除
  8. 我前兩日睇電視介紹 用紅頭菜葉做沙律 都唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅頭菜葉我哋好少見到,呢度興去葉先賣架

      刪除