我的網誌清單

2014年3月25日星期二

雙芝士焦糖洋葱white pizza

我是一個喜歡左拼右砌嘅人。
很多時我是會隨自己嘅心情選擇食物嘅組合,對創新嘅組合特別喜愛。


今天做了white pizza,即是意大利文嘅pizza bianca。
傳統嘅pizza bianca冇汁亦冇乜toppings。但我係今天我想放兩款cheese同焦糖洋葱喎。
伴吃的是BB菠菜蕃茄柚子沙律。

今次沒有做薄批,做了像Foccacia、較鬆軟嘅餅底。
效果很好,我很滿意呢。王子還希望我以後多點創作呢。


雙芝士焦糖洋葱white pizza

食譜:

材料﹕
兩款喜愛芝士共300g(我用了200g白芝士及100g parmesan)
中洋葱2個切絲
橄欖油4湯匙
麵粉450g
溫水220ml
酵母適量


調味:
1/2湯匙
1/2湯匙


酵母加入溫水拌勺,
酵母水、麵粉、3湯匙橄欖油鹽放大碗內,刮刀/鏟將其混合,
再用手搓成團,用布蓋好發酵至2倍半(約2 1/2小時),
用少許油炒香,加入洋葱絲炒少許焦黃,
模內掃油, 將麵加入,用手提按至填滿模,用布蓋好發酵至2倍半(約1小時),
團上掃油, 再鋪上芝士及洋葱絲
用200度於焗爐中層焗20-25分鐘。


白芝士較咸所以我用鹽較少,如果你用較淡嘅芝士,便要加多點鹽。

22 則留言:

  1. BB菠菜可以生吃的嗎? 好像曾經有新聞說菠菜受到污染,有什麼...什麼菌啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. BB菠菜可以生吃啲,呢度菠菜冇話有受到污染呀

      刪除
  2. 二少爺都鍾意 BB菠菜架

    回覆刪除
    回覆
    1. BB菠菜真係比一般沙律菜好味,冇咁粗同硬架

      刪除
  3. 我擔心我創作d o野入唔到口. 哈哈.

    回覆刪除
  4. 我煮嘢都係講心情,鍾意食乜煮乜,你呢個好吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我好多時心情一轉,last minute又轉menu

      刪除
  5. 個批幾靚,只有洋蔥芝士唔錯,
    食味一定好,厚批我都like!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇番相先留意到是日係全素呢

      刪除
  6. 又知道多一樣嘢.....white pizza, 謝謝!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 自己整仲可以試下創作多d新口味呢

      刪除
  8. 回覆
    1. 歐洲人都愛芝士伴少少甜食架,例如芝士配無花果

      刪除