我的網誌清單

2014年3月27日星期四

三餸套餐

是曰三餸冇湯,白飯任裝!


冬菇黃金菇炆魚翅瓜,魚翅瓜本身冇乜味但夠甜,加咗冬菇、黃金菇及醬汁同炆就又香又好味。

青辣椒蝦米醬蒸茄子。

奇異果炒牛肉是我小時候久不久會吃的菜式。
某天超市奇異果大特賣,腦內突然想起它來。。。


做奇異果炒牛肉不能用太熟的奇異果,否則會很易炒碎架。


奇異果炒牛肉

食譜:

材料﹕
牛肉片400g 
洋葱1個切塊
奇異果3個去皮切
薑茸1/2湯匙
1/2湯匙


調味:
抽3湯匙
1/4湯匙
紹興酒1湯匙
1湯匙
水4湯匙
豆粉1/4湯匙



牛肉片加入所有調味醃半小時以上,
易潔鑊內加少許油,用中火炒香洋葱至半透明,加入薑茸及炒香,
加入牛肉片炒至牛肉片半熟,
加入奇異果牛肉至9成熟,試味。

16 則留言:

  1. 這個牛肉啱我,奇異果也是我們喜歡的水果。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗奇異果,菠蘿牛肉我都覺好味架

      刪除
  2. 奇異果炒牛肉好特別,咁係咪成碟送係酸酸甜甜架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有啲酸甜,同啲汁會有奇異果香架

      刪除
  3. 初時我以為個碟係薯仔 =D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有少少粉粉哋,不過冇薯仔咁飽呢。

      刪除
  4. 未試過用奇異果炒牛肉呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 奇異果、菠蘿炒牛肉呢d我細個久唔久會食架

      刪除
  5. 奇異果炒牛肉好味喎,但係這裡嘅奇異果超級貴,菠蘿便好多,試下先,多謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 奇異果我地好平架,減價時1歐可以有成16、17隻架

      刪除
  6. 奇異果炒牛肉我都未食過喎. 魚翅瓜我淨係用嚟煲湯, 原來炆都得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚翅瓜炆都得架,直接去皮就可以,幾好味架,可以試下

      刪除
  7. 未試過用奇異果炒牛肉 好特別哦 ^^

    回覆刪除