我的網誌清單

2014年3月28日星期五

分甘同味

某日很想焗蛋糕。
但係只想焗,不想吃。
王子同事之間久不久會自製蛋糕請大家食,王子食埋食埋唔少架。今天便獲利回吐吧!
做了一大個香蕉杏仁蛋糕俾佢帶番公司。


是日想煲魚翅瓜湯。
我一般只見到呢隻黃而長身嘅魚翅瓜,綠皮白肉嘅只見過一次,仲未買過呢。
同隻蕉比,都好大個架。

都幾難切開架,裡面係黃黃地架。

算是營養均衡吧。

魚翅瓜冬菇江瑤柱湯。

咖哩魚

仲要有菜。

16 則留言:

  1. 我有時都係, 享受焗蛋糕, 食既份量唔多呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛋糕我都食唔多,王子就又多又快

      刪除
  2. 那些好像是西方的杏仁,不用去皮嗎?
    習近平來德國訪問了,你有看到他嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. haha當然冇啦。西方杏仁唔使去皮,連皮食仲有益啲架

      刪除
  3. 香港新界出產的魚翅瓜,是綠皮白肉,
    香蕉杏仁蛋糕好多杏仁呀, 王子的同事一定食唔停口了, 羨慕他有個賢妻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見好多人post出黎都係綠皮白肉果隻,我反而少見,有機會都想試試。
      呢度杏仁都幾平,可以落重手啲呀

      刪除
  4. 好多杏仁,好足料. btw有冇蒸過中式蛋糕番公司?

    回覆刪除
    回覆
    1. 杏仁平,可以落重手啲呀。
      有幾次同德國人飲茶,見佢哋對馬拉糕反應麻麻,所以我估蒸蛋糕唔係佢哋杯茶,冇整呀

      刪除
  5. 我見的是綠色白肉的魚翅瓜噃,反而呢種未見過

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠皮白肉只見過一次,貴4倍唔捨得買呀,不過呢種都清甜架

      刪除
  6. 我未試過原粒杏仁焗蛋糕,就咁食就試過。脆5脆架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 脆架,焗起之後再掃一層蜜水,面就會有層薄糖膠,咁會香+脆+少少甜架

      刪除
  7. 我今日都係煲魚翅瓜湯呀 yeah ~ 5 5

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 係呀,杏仁平嘛,狂落冇問題呀

      刪除