我的網誌清單

2014年3月29日星期六

王子的午餐盒-椰菜豬肉包

差不多每日我都會為王子準備午餐盒。
他很愛很愛吃中式蒸包,還很喜歡包子午餐盒,因為翻熱以後都仲好好味。
某天他說我很久沒做包子。
想想,也真是很久了。
家中有椰菜也有豬肉,做包子最好啦。




雖然我的手藝麻麻,造型唔靚,但味道幾好架。
包子在外面是吃不到好的,有的也只是急凍貨,番熱再賣,價錢高兼味道差。
是日做了32個,王子食力驚人,一口氣吃了15個。。。
其餘的,他嚷着要留給他做午餐盒及點心呢,還叮囑我要為他準備陳醋做沾醬呢。

另一天又是包,奶黃包,做了16個。
因為我用了「椰子麵粉」搓皮,所以包上有些白點呢。


食齊兩種包,王子滿足了。

16 則留言:

  1. 嘩,一次食十五個包,真是大胃王,下次就做大大個的大包吧,看他還能吃多少個!
    btw 你這次沒有貼出製法詳細步驟,想偷師也不行了! 特別是怎樣發酵才可以使包包較"軟熟", 不會"死實實"很難吃,

    回覆刪除
    回覆
    1. 細細隻好呀,唔使蒸咁耐又方便食呀。
      其實中式包唔太難整,亦比較快,有機會再整先再寫詳細步驟吧!

      刪除
  2. 一口氣食15個好有食力呀

    回覆刪除
  3. 15個??? 一個係咪蝦餃咁大架咋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 堅架,佢食足5籠,個個正常菜肉包size架

      刪除
  4. 回覆
    1. 如果佢鐘意果種食物,佢可以不斷食架

      刪除
  5. 一口氣食十五個? 佢好夠食力喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果同佢出去食,淨食包都俾佢食窮呀

      刪除
  6. 「椰子麵粉」是自家混還是現買的?口味係點呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 買架,佢比一般椰絲幼,但粗過麵粉d,加入做點心會好有椰香但又食唔到有椰絲,冇咗嗰種粗糙感。

      刪除
  7. 一口氣食十五個, 你啲包一定超好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 出面d真係好差架,急凍貨仲好貴,屋企整就咗佢口味,仲可以食幾多都得。

      刪除
  8. 一口氣吃了15個包,王子好大食呀!haha

    回覆刪除