我的網誌清單

2014年3月9日星期日

春遊

天氣太好了,揾定路線同王子春遊。
今次地點是較接近市區嘅一個森林。
先睇花。天氣暖,啲花特別靚。



春天常見嘅勿忘我。





Persian buttercup好靚呀。


點解森林中間有花賣?因為佢囉。
森林中嘅墳場入口。

仲有另一間花店。


如果唔講,真係估唔到佢係拜山花呀。


花店旁邊係古物。

古物就梗有一堆歷史呢。

見到佢,諗起山頂纜車呢。

仲用緊架,每20分鐘一班車,主要接送黎墳場拜山嘅人。
因為呢個墳場除咗响森林中,仲响山頂,好好環境呀!
王子話呢度咁好景,實好難揾位。

周末要揸車入城就要咁。。。

其實未完全進入春天,森林還是黃黃的。





可能是季節交界,森林中一片煙霞。


因為森林中有些小湖,都有野鴨睇下。



呢度都好多人養馬同騎馬架,走入森林好多時會撞到佢哋。

終點在望!進入民居,車輛要慢駛啊。

雖然只係12公里,但又上又落,攀過咗3個山頭,成個人散哂!

15 則留言:

  1. 攀過咗3個山頭<<< 咪搞我,行吓墳場算喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢次真係猶如過高山猶如過谷呀

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢排日日藍天白雲,好似初夏咁呀

      刪除
  3. 我地都睇完花呀, 係時候又要攪下個花園啦 =D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今日都見好多人响菜田春耕呀

      刪除
  4. 你地就好, 無哂雪, 我這裡仍然有好多雪.

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 因為好暖,今年好早有春花呀,仲好平好靚

      刪除