我的網誌清單

2014年3月3日星期一

健康餐-泰國辣椒醬炒麵

王子和我很喜歡吃粉麵,屋企有着不同存貨。
其中一種是這種白麵。


有沒有食過呢隻泰國辣椒醬?是甜辣的,香味跟我們常吃的辣椒油同辣椒醬很不一樣。
可以用來做沾醬、煮餸等等。

是日晚餐又煮健康餐。

泰國辣椒醬炒麵。泰國辣椒醬本身惹味,冇用肉都可以好香同夠味。

仲有素蘿蔔糕。

12 則留言:

  1. 呢隻白麵, 我最鐘意同五香肉丁一齊食 =D

    回覆刪除
    回覆
    1. 五香肉丁我至愛. 好掛住佢添. 嗚嗚嗚...

      刪除
    2. btw我未見過有五香肉丁賣

      刪除
    3. 我食大間既陳記見過, 呢度附近個間就唔見啦

      刪除
  2. 等我睇下有冇呢隻辣醬

    回覆刪除
  3. 這些食物真是無肉又無求了, 十分清淡

    回覆刪除
  4. 呢隻牌子的青咖喱醬好辣架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻牌子的青咖喱醬我未見過呀,不過青咖喱在我家不及紅咖喱受歡迎呢

      刪除