我的網誌清單

2014年3月22日星期六

煙肉燜薯仔粒

某平凡的一天,某平凡的一頓午飯。


N久之前見過不同人煮過煙肉燜薯仔粒,從來未試過這樣配搭,一直想試下。
放下放下,便放下了整件事。況且我家不常買薯仔呢。
終於碰上了家中有煙肉又有薯仔,仲要記得嘅一天。。。

清炒西蘭花。

八爪魚釜飯,做法可以參考釜飯食譜,只是加了點八爪魚同煮,令釜飯帶點八爪魚香味。


煙肉燜薯仔粒

食譜:

材料﹕
煙肉100g 
薯仔粒400g 

調味:
1/3湯匙
抽1湯匙
1湯匙
紹興酒2湯匙
水半杯


易潔鑊內加少許油,爆香煙肉,加入炒至焦黃,
加入薯仔粒、紹興酒、抽、炒勺,
加入水,加蓋,慢火煮薯仔粒至軟,試味。

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 我估薯仔品種好緊要,呢隻好似唔易煑爛,比較實淨

      刪除
  2. 我見有人用吞拿魚同薯仔煮, 不過我未試過

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見過呀,好似幾得意, 不過我都係未試過

      刪除
  3. 煙肉燜薯仔我仲以為係西菜...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次見覺得似西菜中煮,所以好深印像

      刪除
  4. 超唔錯lunch
    點會平凡
    香味一定散發全間屋
    我like釜飯,好嘢味

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都like釜飯呀,一煲攪掂哂,就算冇肉都好味

      刪除
  5. 我平時都係食D咁清的食物.

    回覆刪除