我的網誌清單

2014年3月17日星期一

成功須嘗試的薑撞奶

製作薑撞奶,有時是講求運氣的。
講運氣之前先講工具。


我懶,用了機器製薑汁,只是切片打爛,再放到小篩當中壓搾取汁。
溫度計也很重要,因為要量奶溫呢。
壓搾取汁之後要注意薑汁底部是否有粉狀物體。
如果沒有、薑汁很清澈的話,咁應該整唔到啦,因為薑唔夠老。

製作一般小飯碗份量嘅薑撞奶大概用1-2湯匙薑汁,然後將大半個小飯碗份量嘅奶加1/2湯匙糖以中火煮至80度(切勿讓奶滾起),快手攪拌一下薑汁,再將奶撞入,不要移動,靜待2-3分鐘左右便可。

如果失敗了其實可以當十字牌薑汁牛奶咁飲,又或者整薑汁奶茶或薑汁咖啡,都好好味架。 

提提大家, 全脂奶+薑呢個組合成功率係最高架。。。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 最緊要薑夠老,其他就容易啦。

      刪除
  2. 做呢個一定要快手快腳

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 粉薑、老薑都有,但係冇子薑架

      刪除
  4. 我最鍾意呢個,越薑越好味

    回覆刪除
  5. 英國的羗唔夠多汁,要用好多羗先有效果。下次會試試學你用機打。

    回覆刪除
  6. 我反而用低脂奶, 但我要用4羹薑汁, 因為我食得好鬼辣..hehe..仲可以整咖啡味tim!

    回覆刪除
  7. 謝謝過料, 等我試下先. 係咪成功的話, 會起沙咖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 起沙係紅豆沙之類,呢個係滑架

      刪除
  8. 聽過話用奶粉開的奶都可以,真的嗎?
    據說奶可以煲滾,但要待奶溫略降至九十度才沖落薑汁,會成功嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 奶粉我好少用到,未試過呀。
      據說奶不可以煲至滾,撞唔到架。但有啲人會煲滾至80-85度再降溫至70-75度先撞,不過我又係未試過呀。

      刪除
  9. 其實我第一次整時喺英國, 見人話煲熱奶撞入薑汁蛋白就攪掂, 無去諗幾度, 又無量份量, 求求其其但又成功喎. 後來睇blog友分享先知原來有咁大學問.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你好好彩啦,d薑汁唔夠濃撞唔到架,不過我未試過加蛋白呀

      刪除