我的網誌清單

2014年3月14日星期五

今年的最後狂歡

今年的最後一次狂歡節,地點是Stuttgart。
我已經早咗45分鐘到,已經企滿人。


要快快去霸個好位先得!
呢次狂歡節係响平日,但學校有假,所以好多小朋友。








人越來越多,我後面有6、7層人牆呀。

啲小朋友好醒目個個帶定袋黎,我都係呀。

帶頭者係警察。

有啤酒派。




呢個狂歡節似乎最多花車。




一有糖啲小朋友就湧上去拾。










呢架爆谷車好多人圍呀。










呢隊係紅十字會呀。


























個狂歡節好短,只有個半鐘。
真係勁有效率,一狂歡完立即清理。


汽球檔超多生意。

仲有啤酒腸仔。


遇上狂歡,部份店舖會休市,放啲員工去玩。


狂歡食品。


10 則留言:

  1. 去親呢D, 之前真係唔好飲咁多水呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有排企,同埋歐洲揾廁所真係難好多架

      刪除
  2. 回覆
    1. 今次少咗,因為同日多處有Fasching,分薄咗d人

      刪除
  3. Fasching到幾時完,唔係要開始淨身齋戒嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Fasching完咗啦,呢個我之前去架

      刪除