我的網誌清單

2014年3月12日星期三

失敗的嘗試

是日面臨兩次失敗!
失敗1: 整士多啤梨卷,貪心,想試下放好多士多啤梨一齊捲。
難捲咗好多,中間仲有啲裂咗。


失敗2:試用新方法整pizza餅底,功夫多咗但冇平時咁好食,比較硬。

因為我摻入了全麥粉,顏色會深啲。


沙律成日整,如果都失敗,我會改個post title為「終極倒楣日」!


Pizza嘅toppings係鹽漬鯷魚(salted anchovy)、車厘茄及迷迭香。
雖然我唔滿意個餅底,但王子覺得ok,仲用行動證明,全部食哂!

至於佢呢,雖然有啲裂咗,但食味同質感我滿意。
王子瘋狂勁愛呢個甜品,不斷去雪櫃揾佢,一食完又溫馨提示我。。。
最後。。。一星期內我整咗3次!!!


22 則留言:

  1. 王子唔係要瘦身咩? 仲食咁多甜品 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係咁講架,不過有人轉頭又去做士多啤梨卷神偷lor

      刪除
  2. 一星期內我整咗3次,即係好純熟啦e+

    回覆刪除
  3. 嘩, 你好貪心喎, 放咁多士多啤梨, 梗係難捲啦. 我放一行架咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 堅貪心呀,仲要d士多啤梨好大隻架

      刪除
  4. 雖然你話失敗, 但個pizza睇個橫切面, 呢種質地我好buy wor..哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 個橫切面睇唔出架,我覺得唔夠鬆呀,實得滯呀

      刪除
  5. 去第1張相度,我會將個餅切1半蓋住啲士多啤梨算數了,你好好心機捲靚佢呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要挑戰極限嘛,捲起咗易啲雪同切架

      刪除
  6. 自古成功在嘗試麻:-):-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好句!成功之前我先擁抱失敗...hahaha.....

      刪除
  7. 回覆
    1. 王子都係咁講,雖然樣衰啲,但又fruity啲

      刪除
  8. 嗰個沙律裡頭, 係唔係啲紅菜頭(BEET ROOT)呀, 你切得好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係紅菜頭呀,不過....hahaha...係買番黎已經係咁架啦。。。
      不過用刨都整到架

      刪除
  9. 賣相差啲唧,味道好一樣有人捧場。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係兩難全:多生果好食但樣衰,少生果冇咁好食但整體外形靚

      刪除
  10. 你個PIZZA餅底都好鬆喎, 應該幾好食吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個樣ok架,可能我有預設立場啦,佢冇我想像咁鬆lor

      刪除