我的網誌清單

2014年3月30日星期日

青辣椒蝦米油

我和王子都愛吃辣,但我不太愛辣椒醬,較喜歡辣椒油。
在這裡只得一千零一種辣椒油賣,便是國內名物老干媽。
某天在印度超買到很好的青辣椒,打算做青辣椒蝦米油。


做好的青辣椒蝦米油可以伴粉麵吃。


又可以混合其他醬料做菜,好像這味青辣椒蝦米醬蒸茄子,只是把青辣椒蝦米油、豉油、少許糖、豉油及麻油混合,再淋在已蒸熟的茄子上面已可。


青辣椒蝦米油還有擔當煲仔飯豉油厎油嘅功能。


也可以用作做涼菜,有天加入了豉油、少許糖、豉油、黑醋及麻油,做了青辣椒蝦米油涼拌青瓜。




青辣椒蝦米油


食譜:

材料﹕
青辣椒80g
蝦米30g
葱頭10個去衣
蒜頭2個去衣
適量



用攪拌機先攪碎蝦米, 加入葱頭、葱頭及青辣椒攪碎,
易潔鑊內加入已攪碎材料,加入油至蓋過材料, 
用中火煮20分鐘,待涼,入樽。


青辣椒蝦米油入樽後可以入雪櫃,保存最少有幾個月架。

14 則留言:

  1. 我都見過"老干媽", 不過見到都唔想買

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解嘅?食物安全問題?

      刪除
    2. 佢地既化學科好有創意, 真係唔知會有咩野係度架

      刪除
    3. 我都有諗過,究竟佢有冇問題,雖然見成曰食啲國內人又好似冇乜事咁......

      刪除
  2. 為何不加入一些紅辣椒乾呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實可以架,不過因為今次d青辣椒好靚,所以我想整樽純青辣椒嘅。
      不過我都有打算下次用紅辣椒乾,整另一隻味。

      刪除
  3. 回覆
    1. 仲可以用黎打邊爐、點雞、蒸魚、炒餸.....

      刪除
  4. 可能我呢度華人都係大陸人,中超有好多老干媽. 但係大陸貨冇必要都唔想買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度都係咁,好多老干媽 and 老干媽 only

      刪除
  5. 自家製最天然純正,我多數用青花椒+野生椒,貪佢勁麻又勁辣,呢隻青辣椒係咪都好辣㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 麻辣油我都想整番樽呀!青辣椒都辣架,不過冇泰國小辣椒咁勁。

      刪除
  6. 辣椒用醋醃都好正㗎, 而你個款就真係可以百搭, 通吃冇賠......哈哈哈!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 辣椒醋點餃子食好好味。整好一樽油,臨時加餸都快d,好似碟茄子同青瓜咁

      刪除