我的網誌清單

2014年4月11日星期五

一瓜兩吃-素魚翅瓜糕

剩下的魚翅瓜絲用黎做素魚翅瓜糕。
用壓力鍋蒸,很快便蒸好3大碗。


做蒸素糕,裡面冇臘腸臘肉,一定要加番啲有香味嘅東東先會好食。
除了冬菇、我也加入了炸乾葱/洋片,咁個糕會香好多好多架。
其實做素蘿蔔糕都係一樣,加入炸乾葱/洋片,好味好多。。。
魚翅瓜比蘿蔔少水份,所以粉可以用少一點,再加上浸冬菇水,比例大概1:6左右,要隨機應變喔。




素魚翅瓜糕


食譜:

材料﹕
魚翅瓜絲1800g
粘米粉約300g 
冬菇10隻浸軟切絲
炸乾葱/洋100g



調味:
蠔油1湯匙
鹽約2/3湯匙 


易潔鑊內加少許油,用中火炒香冬菇絲,加入蠔油略炒加入炸乾葱炒勺,
加入魚翅瓜絲、浸冬菇水及鹽炒勺,試味,熄火,
加入粘米粉拌勺,糕盤(可先掃油),用中火蒸至熟


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 蒸咗兩次又煮過,啲瓜淋哂,唔爽lu

      刪除
  2. 回覆
    1. 素蘿蔔糕健康呀,可以大口大口吃都冇內疚感。

      刪除
  3. 時常看到你用「壓力鍋」做菜,搞到我都心思思想用,因為可以慳番D時間和能源。
    但又害怕會發生意外,因為以前的「壓力鍋爆炸」新聞報導都很嚇人的啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前d「壓力鍋爆炸」新聞都嚇到我一直冇買,不過依家「壓力鍋」科技好完善,再加上買大牌子就好安全。
      我覺得好好用又多用途,心思思等緊機會,再買一個細一點的。

      刪除
  4. 煎香配辣醬, 應該好好味

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我冇臘味都得,但加咗臘肉就麻麻,臘腸好d

      刪除