我的網誌清單

2014年4月8日星期二

自家製天然蘿蔔咳藥水

某天和鄰居一起買餸,看見佢買Black Spanish Round Radish(黑皮白蘿蔔),有點好奇。
印象中佢屋企唔食白蘿蔔架。
原來佢個8歲仔咳,小朋友响學校又交叉感染,响流感季節經常病,一浪接一浪,仲將啲病菌帶回家,最後全家無一倖免。8歲仔晚晚咳,鄰居無覺好瞓。。。
有邊個家長想子女成日食成藥?!8歲仔學校嘅老師於是教識咗各家長自製蘿蔔咳藥水。
鄰居雙眼發光地表示: 勁work呀。


回家上網睇,真係好多德國人話掂,如果你度冇黑皮白蘿蔔,一般白蘿蔔都得架,不過黑皮白蘿蔔就勁啲。製法同洋葱咳藥水一樣。

網上睇到昔日德國報紙講各種"治咳良方",話洋葱有袪痰作用,亦是天然抗生素。而白蘿蔔則有抗菌及減低咳嘅作用。報紙亦有提及,可以將兩者混合。呢啲自製天然藥水一日可以飲好多次架。重點係一作咳便要快啲整黎飲,否則飲嘅時間要長啲架。

兩種藥水一歲以上小朋友已經可以飲,但俾幼兒飲不要用蜜糖製、要用砂糖!

後來上網再看,原來中醫都有提及用蜂蜜與白蘿蔔治咳,能補肺益氣、理氣化痰、生津止咳,仲可以治喉嚨腫痛,同治咳嗽後嘅慢性支氣管炎。

利申: 我未有機會試蘿蔔咳藥水呀(好彩!!),不過網上德國人說味道好過洋葱咳藥水!


18 則留言:

  1. 我都好好 彩仲未有機會用你的治咳方法,但一直記在心中也有介紹朋友呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個冬天一次咋,飲咗幾粒鐘已經搞定,堅開心呀

      刪除
  2. 佢地真係好抗拒食藥, 都係覺得土法天然又有效

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我度傷風感冒咳,醫生一般都唔開藥,話冇用喎

      刪除
  3. 白蘿蔔可以清熱,可能對熱咳有幫助呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中醫我通常係咁二睇下,啲理論對我黎講比較深呀

      刪除
  4. 回覆
    1. 我通常每次飲1-2湯匙,跟住唔好即刻飲水,等佢抗菌,每1-2小時飲1次。
      因為天然,一日可以飲好多次都唔怕。

      刪除
  5. 但唔係時時都有白蘿蔔喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 上帝早已預備呀:通常係入秋至初春易作咳,咁啱又係白蘿蔔盛產季節。
      如果真係揾唔到,上帝嘅兩手準備係Kohlrabi呀,都係治咳架。
      last resort咪洋葱lor,實有呀!

      刪除
    2. 咁Kohlrabi會好味好多喎.

      刪除
    3. 我見d洋網民話Kohlrabi同白蘿蔔兩隻味都ok
      其實整完藥水仲可以加啲醋,變相有醃蘿蔔食

      刪除
  6. 真係好提議,我看過但係未試過

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見好多英文網都有講、日本人都有講,佢哋都話治喉嚨腫痛同咳好work

      刪除
  7. 未聽過呢個方法喎, 我諗會好飲過洋蔥水.

    回覆刪除
    回覆
    1. 洋蔥水真係麻麻,我見有網民竟然用「好飲」黎形容蘿蔔咳藥水,話連d小朋友都肯自願飲

      刪除
  8. 我有位blog 友都係一見咳就會自製蘿蔔蜜糖水飲,止咳好有效喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未試過呀,不過d洋網民反應好好呀

      刪除