我的網誌清單

2014年4月23日星期三

巴黎ep4

跟住去巴黎最浪漫嘅地方-Wall of love。




有德文。


又有中文。


行行下見到佢!
好靚,個名叫bubble strawberry,好迷你。


呢隻粉紅士多啤梨係咪好靚?


定係白士多啤梨靚啲?


又係實識啦。


穿牆人




在超市見到佢,唔知係馬卡龍定係雪糕?


另一個有蓋街市,又係古物。


周圍被露天市場圍住。


燒羊頭。。。你會吃嗎?


黄甘荀

黄蕃茄


阿支竹



啲薯仔粗手指公少少咋。







有燒全豬同全羊。

仲有飛天豬

綠蕃茄



呢個好特別-混三色露荀。


蕃茄博物館呀



15 則留言:

  1. 應該係馬卡龍, 有raspberry, chocolate, pistachio 同 coffee 味 (如果我無睇錯)

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬卡龍可以急凍架?

      刪除
    2. 你影個隻應該係, 我對呢家野無興趣, 我無買過呢

      刪除
  2. 白色士多啤梨靚D。色彩繽紛的街市, 睇到好開心呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個街市都見到新嘢架,開心!

      刪除
  3. 你有冇入紅磨坊睇 show呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,不過可以報下價:淨show around 110歐,連餐around 150歐

      刪除
  4. 啲新鮮蔬果好吸引, 但個羊頭就好恐佈, 有人買嗎?

    回覆刪除
  5. 唔怪得咁多人中意去巴黎啦, 連街市都好正!好中意一座山既士多啤梨, 尤其是白色!不過燒羊頭同飛豬好恐怖><

    回覆刪除
    回覆
    1. 白色士多啤梨好似玩具架!
      我都係第一次响洋人地方見到咁多頭......

      刪除