我的網誌清單

2014年4月12日星期六

洋葱豬扒。鐵板牛油露荀

這一餐,啱你吃嗎?


 王子超超愛洋葱,我家的洋葱豬扒要超多洋葱超多汁。

是日兩種露荀都新鮮,買回家整鐵板牛油露荀。
太好味了,我們不斷吃,1kg露荀不消一刻全被吃掉!



鐵板牛油露荀


食譜:

材料﹕
白露荀500g
青露荀500g
牛油1小塊

調味:
豉油2/3湯匙
1/4湯匙
黑胡椒碎少許


露荀先切去尾及去除硬皮,
燒熱平底鑊,不用加油,用中火烤白露荀至微軟
加入青露荀再烤一會
上黑胡椒碎及,炒勺
熄火,加入牛油及豉油,炒勺。

15 則留言:

  1. 回覆
    1. 王子睇實我切咗6隻小洋蔥先肯行開呀

      刪除
  2. 回覆
    1. 啲豬扒用Schweinekamm真係又淋又好食,呢排d露荀真係無敵呀

      刪除
    2. oh! 唔知乜係Schweinekamm. wiki咗,我呢邊叫Schopfbraten,我最愛呢part肉架.
      呢排露荀好平. 我今日都食咗.

      刪除
    3. 原來係咁,我哋叫Schweinekamm/Hals/Nacken,呢part肉整叉燒超正,Schweinekotelett(係咪一樣?!)就一定唔買,超鞋。
      露荀真係好平,要趁機食,好快冇啦,btw你有冇試過去d農夫度自己收割露荀?

      刪除
    4. 都係叫Kotelett,我多數用黎攪肉碎.
      唔多覺呢度可以自己收割露荀

      刪除
  3. 我呢邊每年只在年頭才有時令的青蘆芛吃,250克在兩三元之間,如若平時要食就貴咯,分分鐘要相倍價錢,所以都係你嗰處方便,有咁多得揀,真的,我呢度食蔬果瓜唔平㗎⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋夏天蔬果好平架,冬天如果凍又長就超超貴啦。
      我上年買過最露荀係2歐1kg,係咪超平?

      刪除
  4. Woow! Yummy!
    牛油露筍, 超讚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用鐵板燒方法整牛油露筍,真係又簡單又好味呀

      刪除
  5. 回覆
    1. 趁當造要食多幾次露筍先得呀!

      刪除
  6. 呢餐啱我全家, 細佬食洋蔥, 大佬同daddy食豬扒, 露筍我食.

    回覆刪除