我的網誌清單

2016年2月2日星期二

燒牛肉柚子雜菜沙律

老話題,剩菜。
家中剩少許燒牛肉,王子經常虎視眈眈,頻頻問我打算怎樣吃。
好吧,見佢咁想食,咁聯同家中剩菜,來個清雪櫃大行動。


做了燒牛肉柚子雜菜沙律,魚露,辣椒碎,蒜蓉,檸檬汁,糖,白醋混合,試味,加入燒牛肉條,番茄粒,紅椒粒,茴香粒,拌勻,入雪櫃醃半小時,吃前加入柚子塊拌勻。

自己培植嘅苜蓿芽菜 (alfalfa sprouts)有收成,加點落沙律,口感豐富又營養。

苜蓿芽菜含有豐富蛋白質,維生素K和維生素C,是我愛培植嘅芽菜呢。

26 則留言:

  1. 清雪櫃大行動,王子有口福啦。

    回覆刪除
  2. 這個沙律我早幾日出街食飯時都想食。哈哈,今日你就煮左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又會咁啱嘅!呢排暖咗呀,有啲食沙律嘅胃口呢

      刪除
  3. 睇個汁同有柚子,應該好開胃.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,都係開胃嘢,柚子要快啲食,就嚟過造啦

      刪除
  4. 咁生的牛肉都可以隔夜?點儲存?唔怕有菌? (我好怕,所以乜都全熟)

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊肉本身係深酒紅色㗎,今次整medium rare所以唔會太白,而且用咗reverse sear嘅方法整,所以好少white crust,基本上成舊肉都係平時食燒牛肉中間粉紅色果part,如果真係生嘅話,應該會見到肉嘅中心仲係深酒紅色㗎。通常西人都係咁啦,食淨嘅roast beef會用錫紙包好,放入盒,第日用嚟做沙律,餐三文治咁囉
      roast beef真係唔應該食太熟,會好鞋同柴皮,食唔到嫩滑感,不過如果怕生就真係冇計啦

      刪除
    2. 原來如此!即係唔算好生啦!我對自己的技術完全無信心,所以真係咁多年都未煎過 Steak,因此每次出街食,餐牌有 Steak的話肥仔必叫,餓扒餓到連 Ikea Steak都唔放過,做我家的鬼其實都幾慘。。。哈哈 !你呢個燒牛肉沙律的玉照,佢睇到一定會流晒口水!!

      刪除
    3. 其實我最接受唔到嘅係三及第,則係外面一層大white crust,中層粉紅,個心係酒紅,咁樣就係外面鞋熠熠,中間又生勾勾囉。其實呢個沙律,唔用roast beef,用roast pork都好食架,下次食剩可以試下整。
      肥仔真係堅餓扒,因為Ikea Steak係真。唔掂

      刪除
    4. 佢食完嗰餐 IKEA扒後都覺得自己好傻 XD 哈哈。。。

      刪除
    5. Ikea我哋有一次有coupon半價食扒,食完覺得佢哋完全唔識煮,哂咗塊扒,覺得隻牛c得好唔抵囉

      刪除
  5. 連清雪櫃大行動都可以咁正嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 清雪櫃都要對得住自己個胃呀。。。kakaka。。。

      刪除
  6. 呢個清雪櫃行動好成功, 碟沙律好鬼正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,個沙律好開胃,同時又食咗好多蔬果

      刪除
  7. 回覆
    1. 佢已經不斷追問幾時會整埋另一舊牛仔肉。。。

      刪除
  8. 回覆
    1. 呢個方法處理啲食剩嘅roast xx真係唔錯

      刪除
  9. 你真係好慳家, 剩菜不浪費呀, 俾個讚

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好浪費呀,慳錢之餘,對得住個地球嘛

      刪除