我的網誌清單

2016年2月6日星期六

一點甜

這天,去了鄰區探索吓新環境,發現有幾家有機食品店,有機紅豆仲要賣得好平,馬上入啲貨。


傍晚時分,突然想飯後有點甜。
已經很久無食過紅豆沙啦,果皮紅豆沙都唔錯喎。
有次亞超送咗好多包西米比我,依家屋企勁多西米,又放啲落去,個糖水會滑啲,好食好多。

吃着糖水時,外邊大風大雨,只有4度,紅豆西米露,確實為我們帶來一點甜,一點暖。

17 則留言:

  1. 呢樣野我都好耐無食過

    回覆刪除
  2. 本來有紅豆湯丸, 但最近胃氣漲濟, 要食清粥, 所以都要留待過年後了.

    新春又臨到, 在這祝願你, 新春大吉, 一年好過一年, 年年開心又健康, 在猴年裡, 事事如意(CCEU), 身體健康, 閤府安康, 財運兩旺, 福氣詳和.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,亦祝你一家猴年事事舒心,日日生生猛猛,笑口常開!
      抖下啦,呢段時間真係唔好食豆住,洋蔥,椰菜嗰啲都會產生好多胃氣,少食為妙。。。

      刪除
  3. 唔知點解鬼佬超市冇紅豆賣?
    聽講話天津紅豆係最好喎,我呢度買要8蚊左右一公斤!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋一般洋超都無㗎,但係响洋有機店就會有囉
      我買嘅貴啲啲,不過好大粒,同埋係有機紅豆

      刪除
  4. 我都喜歡食紅豆沙, 又要一碗外賣。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好,送多兩碗比你,等老公同仔仔都有得食

      刪除
  5. 紅豆沙我都好耐冇食過,要搵吓食譜煮煮先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅豆沙要煮好耐吓,所以最好一次煮多啲,煮咗唔落西米,可以分一份份入冰格,想食煮返熱就得

      刪除
  6. 恭祝闔府
    新春吉祥, 萬事勝意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,我都祝你一家猴年健健康康,鴻福齊天,平安大吉!

      刪除
  7. 恭喜發財!如意吉祥!靈猴獻瑞!
    祝...妳
    新的一年闔家
    一切順利!
    身體健康!

    回覆刪除
  8. 我mix 過紅豆/西米,幾滑幾好食!祝你猴年如意!心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有西米會滑啲同綿啲啊。。。
      多謝你嘅祝福!

      刪除