我的網誌清單

2016年2月23日星期二

Mahdia(2)

睇完魚,不如睇下街市嘅其他檔口。


呢度好流行,肉檔前會掛個動物頭出嚟,係咪想顯示吓有幾新鮮,同埋係乜品種呢???


冬天係茴香嘅盛產季節,周圍都見到。



冬天水果唔算多。


呢度啲農作物都係本地嘢,好多都唔去頭㗎。



靚靚嘅雙色蘿蔔。




到咗我嘅入貨時間。



買物一:Harissa(哈里薩辣醬),突尼西亞人做呢個醬好耍家,店主見我望住,即時開比我聞,真係激香,比平時响歐洲買嘅,高好多班呀!


買物二:Saffron,藏紅花,呢度出產好多,一定要買。


17 則留言:

  1. 未見過咁多葉嘅茴香.
    買咗幾多Saffron呢?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 好多呀,呢度土地好肥沃,好多農作物

      刪除
  3. 紅蘿蔔葉我家小兔Mickey 最like. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度可以俾佢all-he/she-can-eat!

      刪除
    2. 哈哈, he will be 雙眼發光姐。XD

      刪除
  4. 藏紅花咁貴,真唔明白有乜好?
    我只知道用嚟整西班牙海鮮飯,同埋如果係有BB就唔可以吃佢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嘅伊朗朋友話,佢哋相信藏紅花有保健功效,從小到大差不多日日服用,而且响伊朗其實賣得唔貴,我試過响摩洛哥見過,都係唔貴

      刪除
  5. 嘩﹗原來好戲---北洲假期---在後頭﹗

    無去頭的菜好正,聽話白蘿蔔的葉 (turnip green) 好有營養架。有無入 D olives 呀?我去的話一定狂入 olives﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,turnip green可以用來做A貨雪菜添。。。
      冇入olives呀,不過酒店啲德國人帶咗樽嚟買即榨橄欖油,佢哋話呢度啲橄欖油超晒班喎

      刪除
  6. 肉檔前會掛個動物頭出嚟,感覺不安,記得以前香港的街市也見過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係未响香港街市見過,我第一次响回教國家見,都係有啲驚

      刪除