我的網誌清單

2016年2月17日星期三

下欄

今次買嘅兩種魚,都有魚下欄,三文魚有啲頭頭尾尾,pike有好多魚卵。
後來上網查,原來pike係一種出名多魚卵嘅魚。


啲洋人同日本人會將啲魚卵自製成魚子醬,我無咁勇猛啦。

啲pike魚卵唔知好唔好食,但係我又怕佢腥,但係唔煮嚟試下,就咁掉咗,又好似有啲戇居。。。有啲掙扎添。。。

咁不如照燒啦,點都唔會太腥卦。
先整咗個照燒汁,諗下諗下先記得,原來呢個係我學生時代跟日本friend學整㗎。
薑汁,日本醬油,糖,味醂,清酒,水混合,試味,屋企冇味醂清酒,用紹興酒咋。


魚卵上麵粉,半煎炸定型。
之後倒走啲油,煎煎啲三文魚。
兩樣我都係係咁意煎吓,唔駛熟晒,因為一陣仲要回鑊㗎。


咁又成大碟啦。


原鑊加入照燒汁,中大火煮呀煮。


開始起大泡泡,即係啲汁開始起糖膠,差唔多啦。


加入啲三文魚同魚卵煮煮。
中間反一次,等兩面都吸到汁,唔想散晒,反嘅時候就唔好太大力啦。


今日食魚下欄套餐呀。


健康啲嘅飯。


照燒魚卵,味道冇問題,亦都唔腥,問題係魚卵嘅質感,有啲硬,叫王子唔好食,等我做下實驗,試下將佢改裝成另一種食物。


老火湯一碗。


 醋漬西蘭花,早幾日漬落嘅。


照燒三文魚,呢個王子舔到隻碟乾淨晒。


19 則留言:

  1. 我提議魚卵督散佢煮意粉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有諗過好似煮明太子意粉咁,不過如果實驗失敗,就迫住要食哂成碟意粉。。。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我由細到大,屋企都會煮,所以食慣咗啦

      刪除
  3. 自己劏的魚,我都會食下欄野。如果要比錢買就唔會。

    回覆刪除
  4. 將魚卵用攪拌機打爛,按成一塊塊雪硬,然後上脆漿炸。
    我呢度啲土人係咁食㗎,都唔錯,但有冇加料就唔知,同時佢哋也喜歡將三文魚下欄、全隻鮑魚連內臟、青口等…一樣咁整的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 全隻鮑魚連內臟?!咪好晒?!

      刪除
    2. 呢度啲鮑魚都幾貴,所以連內臟一起攪爛晒,咁就真正係唔使嘥,況且攪到溶溶爛爛又有邊個知道喎!
      不過如果係自己食就梗係唔同啦!

      刪除
  5. 我老公鐘意食魚卵, 不過我就麻麻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食㗎,不過真係唔係隻隻魚卵都好食

      刪除
  6. 就憑「有啲硬,叫王子唔好食,等我做下實驗,」已經是超級好老婆了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見好多餸嘛,唔駛迫自己食唔好食個碟囉

      刪除
  7. 我鐘意食魚春魚卜架, 不過呢邊唔易買到, 平時買魚又唔會買咁大條都無咁多下欄煮到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚春魚卜我哋通常都無架,除非成條大魚買,仲要係佢仲未劏肚

      刪除
  8. 我由細都鍾意食硬硬醃過嘅魚卵,成塊切小片咁食真係好好嘅享受,加罐可樂添,哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 則係好似烏魚子咁,估唔到你鍾意咁食喎

      刪除