我的網誌清單

2016年2月5日星期五

Innsbruck(4)

這個漁村。山城。雪山。之旅,終於結束啦。
從Innsbruck經Bayern回家,路上嘅雪景好靚呀。


超厚嘅雪。。。


唔係旺季,冇乜車,站在公路邊,被雪山包圍著,很安靜。


回程日,天氣好了很多,仲有藍天。
呢幅相,我覺得好靚呢。。。


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 山區先可以咁早有雪睇囉,我哋城市無可能啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 除咗間唔中有彩色路牌,成程車都變咗黑白世界呢

      刪除
  3. 雪山上太靜, 通常令我有點靈魂出HILL咁覺. 不過, 人世幾回呢? 去下也無礙.

    新春又臨到, 在這祝願你, 新春大吉, 一年好過一年, 年年開心又健康, 在猴年裡, 事事如意(CCEU), 身體健康, 閤府安康, 財運兩旺, 福氣詳和.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,亦祝你一家猴年事事舒心,日日生生猛猛,笑口常開!
      我反而無乜機會响雪山睇雪,因為住城市,加上附近平地多,所以見到會好鍾意。

      刪除
  4. 佢成日同我講,冬天唔好南下,因為過奧地利/瑞士雪山好危險!但我睇你的相,路況都好 ok 吖!風景仲勁靚添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實啲政府路有政府打理清雪,完全冇問題架,危險嗰啲係私人路,森林路,小路果啲,如果跟返政府大路揸,一啲都唔危險囉

      刪除